Nu ma plictisesc, dar nici bine nu-mi e.

Eu v-am spus ca nu sunt la curent cu moda. E bine intr-un fel, nu risc sa ma electrocutez. Mai ales ca la ora asta muncesc si ar fi considerat accident de munca. Va dati seama cate mustrari?

Deci. Da, deci. Va rog sa notati. E la moda sa postezi selfie-uri penibile. Fara machiaj (trucul consta in – trebuie sa faci poza intr-o zi in care esti intr-o forma nasoala, nedormit de cateva zile, eventual in covalescenta sau boala in plina desfasurare). Pozitia aparatului fata de corp sa fie din cel mai prost unghi posibil. Iar comentariul. Aici sa fiti atenti. Trebuie sa fie prostut. Altfel nu prinde la public. Ceva de genul „am descoperit America… am descoperit selfie-ul”. Asta e prima retea de succes, efect garantat!

Am auzit ca daca o arzi super natural (in zilele in care corpul/fata nu te ajuta – e foarte important acest aspect; cu cat e mai rau, cu atat esti mai curajos) si postezi asta pe net esti foarte cool, apreciat. Ce mai, e noul raw vegan.

A doua super reteta. Postati poze preluate de pe internet cu pozitii sexuale. In care se vad pseudo-subtil inclinatiile voastre in materie: „imi place sa fiu trasa de par cand … in x pozitie” si completati cu o descriere ingenua de genul „stii ce zic?”.Capture

E subtil, da? Foarte subtil. Nu, nu e ok sa puneti gif-uri inca. Sa ne calmam un pic. Acum vorbim de fotografie, ajungem si la scurt-metraj.

*disclaimer: I do not own the photo (ar fi totusi potrivit cu postul, nu?), am preluat-o de pe Facebook-ul cel de toate zilele*

Hai salut, sa fim cool,

Ioana

P.S.: blogul asta trebuia sa includa in titlu si cuvantul „ironic”.

One thought on “Nu ma plictisesc, dar nici bine nu-mi e.

  1. hahaha, abia acu ti-ai dat seama? chestia cu selfie-urile, ca si -hai sa ne facem selfie toti 3 sau in grup…etc. aberatii (da chiar, cu grupuri nu ai?), :)
    pai daca nu esti naturala nu e selfie, nu?
    Fotografiile etichetate ca fiind selfie au, în general, caracteristicile:
    -apare şi braţul persoanei (şi chiar şi aparatul foto sau telefonul mobil, dacă poza estă făcută în oglindă)
    -calitatea pozei poate fi îndoielnică;
    -apar chestii de tip personal: tatuaje, piercing-uri, accesorii stridente (cercei, ruj), muşchi mai dezvoltaţi, animale de companie, insa nu par de femei tras de o mana :)
    dar e cat se poate de serioasa munca asta cu selfiu-unele persoane chiar şi-au pierdut viaţa în timp ce încercau să-şi facă selfie, vezi pe http://www.vremeanoua.ro/ultimele-clipe-ale-fetei-care-a-murit-pentru-un-selfie-inca-ardea-m-a-intrebat-o-sa-mor
    dar tocmai eu vorbesc, care n-am postat nici un fel de ceva, selfie sau ce-o fi ea(poza) pe net , pt ca … da, e adevarat, poate vei rade … dar n-am FB
    fac site-uri , navighez pe net, e ok, imi place, normal…dar…ma destainui tie, chiar nu am facebook
    ::la poze pe net ma refeream la mine, ca nu am postat poze cu mine

Lasă un răspuns

