Favoritism social?

Stateam si ma gandeam la unii oameni. Genul ala care au de toate. Au crescut intr-o vila misto, cu parinti descuiati la minte si un labrador fain, care i-a pupat pe obrajori de cate ori parintii au fost la cocktail party. Nu au fost neglijati. Nu, au avut bona doar in cazul ocaziilor speciale. Ai lor s-au ocupat de ei si i-au invatat tot ce au crezut ca le va face mai luminos viitorul.

Si au ajuns la o varsta. Si se cred frumosi. Fizic. Si se supara de nu le esti in asentiment. As vrea sa le spun: „Da, ai o siguranta. Una materiala. Ai un chip placut, fara imperfectiuni. Ai ochi frumosi. Dar mie nu-mi spun nimic. Asta nu e frumusete. E doar simetrie acceptabila social. Stii ce te-ar face frumoasa? Sa grow some balls.” Pentru ca pasional, incitant si exploziv nu inseamna neaparat fizic. Inseamna fervoarea din atitudinea corect purtata in functie de sentiment si ocazie. Atitudinea e cea mai misto haina. Si ti-o poti croi singur. Repet, ideea e sa stii cum si unde sa o porti.

Imi doresc si eu un labrador, care sa ma linga pe obraz, cand cobor in curtea casei mele, impetuos de alba, sa fac un plonjon in piscina.

Locuiesc intr-un bloc. Am insa un caine lup, care ma imbratiseaza cu labele-i monstruoase si ma umple de noroi, in curtea casei noastre de la tara, unde ajung incorect de rar.

*Pretty girls don’t know the things that I know* and maybe I just love it this way!

Love,

J.

2 thoughts on “Favoritism social?

  1. Genul ala care au de toate??? si tot le mai trebuie cate ceva, nu le ajunge domne….
    hihihihihi
    si eu am avut o lupoaica Tina, dresata si cuminte, super caine, pe al tau cum il cheama?

    • Genul acela care considera ca dacă au partea materiala e suficient, restul vine de la sine.
      Maia o cheamă, într adevar e minunata. Mi a ros ea o pereche de balerini, dar sa vezi chestie – a ros doar dublura din interior, când ii incaltam nu se observa deloc :)))

Lasă un răspuns

