Vis?

Ana Morodan: „tot ce contează este ce vezi tu când te uiţi în oglindă, nu ce văd cei din jur”.

Adevarat. Foarte adevarat. Am gandit ca oamenii de langa mine trebuie schimbati pentru ca ei sunt de vina pentru nefericirea mea. Nimic mai gresit. EU sunt de vina pentru nefericirea mea si omul pe care trebuie sa il schimb sunt EU.

Am momente cand sunt plina de temeri si frici. Momente in care ma agat de bratul lui ca de ultima speranta. Ar trebui sa stau pe picioarele mele. Ar trebui sa ma sustin singura. Nu, fara ziduri. Doar eu. Eu cu mine. Ar trebui sa putem fi confortabile una cu alta. Sa ne iubim. Sa ne acordam timp. Timp si incredere. Momente frumoase, plimbari lungi, carti cu substrat si cafele mari si calde cu aroma de iarna. Nu mi-e teama de lume. Mi-e teama de mine si de ce pot face in lume. De asta si stau aici, mica si singura in cochilia mea. Sa nu ranesc. Sa nu arat. Sa nu uimesc.

Dar nu. Mi-am dat seama ca o parte din vechea eu e aici. Nu m-a lasat sa aleg calea usoara. Niciodata nu ar face asta. E o luptatoare si stie ce vrea. Stie ce simte. E ciudat cum sunt momente in care negura si ceata imi acopera privirea si simturile. Ma simt legata de maini si de sentimente. Dar ea vine in ajutorul meu exact atunci cand am cu adevarat nevoie. Stie ca lucrurile nu se fac asa. Nu renunti cand vezi un vis frumos si sari acolo direct. Nu. Lupti pana la capat. Pana cand stii ca nu se mai poate face nimic. Daca visul va reaparea, atunci inseamna ca nu a fost doar un vis.

Yours trul(l)y,

J.

2 thoughts on “Vis?

  1. sti ce mi-ar fi placut sa fiu dintre…un om simplu de la tara care nu prea stie multe chestii, munceste pamantul lui zi de zi, e fericit in natura si cu familia lui, nu e conditionat de nimic, face ce vrea …si…un om bogat care le stie pe toate si traverseaza in lung si-n lat lumea asta de rahat, pentru a-si intretine firma de succes,poate ca e chiar fericit, poate prea agitat si tot timpul intrebandu-se „ce ar fi daca?”, neincrezator in nimeni, stiind prea multe (si totusi nimic)?????
    nu stiu , zau (:, spune-mi tu

    • Da, cred ca e mai usor sa fii un om simplu, desi…cred ca nu prea mai exista tarani adevarati…care lucreaza pamantul si-si vad de ale lor. Care se bucura ca le cresc rasadurile si ca sunt stele pe cer, care se bucura efectiv de natura si de roadele pamantului. Cred ca aberez un pic…Ce incerc sa spun e ca nu mai sunt oameni care sa nu se uite in curtea vecinului si sa isi vada de ale lor…si e cam trist.
      Astia bogati nu stiu daca au timp sa fie fericiti. Sunt fie prea stresati sau sunt prea…singuri. Sau sunt superficiali.

Lasă un răspuns

