Oameni „defecti”

M-am cam plictisit de oameni defecti.

Astia care, cica, au fost prea raniti inainte ca sa mai poata iubi.

Cacat. Been there, done that. Cazi in noroi. Asta e. Te ridici si te scuturi, frate. Gata. Gata cu rahaturile si lamentarile. Cam cate vieti crezi ca ai la dispozitie sa-ti ridici tu ziduri? Chestia asta cu zidurile e o lamentare crunta. Arata ca, de fapt, nu ai invatat nimic. De ce? Pentru ca nu ai nevoie de zidurile alea. Daca ai nevoie de ele inseamna ca nu te poti stapani, nu ai control asupra ta si crezi ca vei face aceeasi tampenie de mai multe ori. Asta inseamna ziduri.

Nu inseamna ca esti puternic. Esti slab, foarte slab. Si predispus greselilor.

Crede-ma, eu stiu. Eu am fost dintr-asta cu ziduri multe. Eu si China, crede-ma!

Si e o aberatie. E o prostie. Ti-e atat de frica sa simti, ca ridici porcariile astea. Si dupa aia te crezi puternic si dur. Esti ca un caine in perimetru. Daca iesi de acolo umblii cu coada intre picioare. Sa fim seriosi, nimic nu e mai gresit de atat. Si gresit nu are termen de comparatie.

Si daca nu te plangi esti un prost. De ce? Pentru ca faci doar sa-ti sedimentezi toate regretele si suferinta; toate astea sapa atat de adanc in tine, incat ajungi sa fii o carcasa, un ambalaj gol. Plange-te. Tipa! Urla! Da afara tot ce e rau. Fa curat in tine! Doar asa poti primi ceva bun in schimb.

Oamenii nu se asteapta sa le oferi sufletul pe tava. Se asteapta la zidurile astea stupide, ale tale. E amuzant pentru ei sa le darame. Dar, dupa aia, nu mai raman cu nimic de facut. Se plictisesc. Pleaca. Crezi ca daca vor darama zidurile si vor gasi ruine vor ramane? Cati oameni crezi tu ca se aseaza in genunchi si se apuca sa culeaga piatra cu piatra, farama cu farama, pentru a te construi la loc? Sa fiu cinstita, nici nu e treaba lor. E treaba ta sa faci asta. Daca tot te-ai spulberat in bucati, alege ce pastrezi. Construieste ceva mai bun.

Si lasa-le naibii de ziduri. Fa-ti un gard micut, din lemn alb. Respira.

J.

P.S. Am fost un om defect. Știu ce înseamnă. Practic, postul este dedicat unei părți din mine. Dacă va regăsiți, pierdeți mai puțin timp și faceți ce trebuie din start.

50 thoughts on “Oameni „defecti”

    • Nici nu vreau sa fie incurajare. Vreau sa fie o alarma deșteptătoare. Dacă te scarpină cineva veșnic între cornițe nu o sa înveți niciodată, nu o să te trezești, nu o sa schimbi macazul. Trebuie sa mai aibă cineva și rolul perfid de a zbiera pentru a te scoate din transă.

      • Rolul perfid e al satanei. Rolul corector e al lui Dumnezeu. Iar eu am parul mai gros ca al tau in mana si totusi nu te lovesc pentru ca nu sunt perfid si ca esti deja la pamant si incerc sa trec cu vederea ca faci ca in pilda slugii cele viclene.

        Il las pe El sa stabileasca tempoul inaltarii tale, caci daca parul meu te-ar pali, chipurile, sa te ridici sa-mi demonstrezi contrariul, te-ai da batuta si n-ai mai cauta prea curand sa incerci. N-am nici un drept sa n-am rabdare cu tine caci si cu mine Cineva a avut rabdare si ma tem de judecata Lui.

        Gandeste-te ca toti „defectatii” sunt in mare parte rodul educatiei compulsatorii a parintilor din clasa de mijloc care nu au fost lasati de scoala sa se maturizeze pana sa faca copii. Ori cui pe cui scoate?

        Cand esti muscat de vipera iti faci antidotul, caci o doza de venin si mai mare ar grabi doar inevitabilul. Tu nu oferi antidotul prin gandirea ta. Doar ti-e teama sa nu se profite de tine iar cand incerci sa ajuti si nu mai ai rabdare. Lucreaza la Rabdare la tine acolo. Pace tie sora mea!

      • Nu stiu daca am reusit sa trimit commentul trecut, reiau ideea esentiala:
        Esti pe filmul cu „supravietuirea celor puternici”. Iesi din „scoala”. Toti „defectii” sunt victimele unui sistem scoala-parinti a clasei de mijloc, care aplica pedagogia compulsatorie. Ori cui pe cui nu scoate. Daca esti muscat de sarpe cauti antidotul nu o doza mai puternica de venin.

        Si e bine sa nu fim „perfizi” ci sa fim corecti. Antidotul se obtine cu o radacina din venin dar neactiva, care are mai multa rabdare cu sistemul imunitar si il stimuleaza. Rabdarea… e ceea ce iti lipseste din ce vad, probabil pt ca ai incercat si n-ai pus suficienta rabdare si acum ti-e teama ca se va profita din nou de tine daca mai incerci sa ajuti.

        Pace tie, sora-mio!

      • Depinde de noi sa nu mai fim defecti.
        Depinde de noi sa ne ridicam atunci cand alunecam si cadem.
        Perfid este folosit in mod sarcastic aici. Nu sunt perfida. Ci din contra. Sa stii ca a ajuta un om nu inseamna a fi binevoitor cu el tot timpul. Ajutorul are si alte fete. Cel mai bun mod de a ajuta pe cineva este de a-l face sa se ajute singur.
        Nu am dat cu parul. Pur si simplu trebuie sa stai drept in fata lamentarilor oamenilor. Am si spus: ai voie sa tipi, sa zbieri, sa scoti tot raul din tine. Dar nu ai voie sa te lamentezi. Nu ai voie sa iti prelungesti agonia inutil.
        Nu e vorba de rabdare. E vorba ca avem o viata. Una. Pe care nu o pretuim daca tot ceea ce facem este sa ne ferecam intr-o cutie. Consider ca daca las oamenii sa faca asta nu ii ajut, ci doar nu imi pasa.

      • Despre pedagogie ca vad ca te preocupa dar n-ai gasit inca metode.

        Ai metoda „Le Carrot et Le Batton”. Anume dai morcovul cand magarul merge pe linia trasata („bravooo!”), si batul cand se abate („nu-i voie!”). Dar asta nu merge cand ai de aface cu un om deja „intaratat la manie si deznadajduit” – Coloseni 3:21 situatie generala pentru clasa de mijloc ale acestor timpuri (folosesti batul cand respectivul are tupeu, ca tre sa il spargi is sa-l reformatezi ca la armata).

        Si apoi mai trebuie sa iei in calcul si cu cine ai de aface. Caci oamenii au si suflet si au si orgoliu, si daca tu dai cu batul cand sufletul e la suprafata, il pierzi, caci orgoliul lui va deveni si mai puternic si deci greu de inlaturat.

        Orgoliile sunt de 4 categorii, 2 pentru fata si 2 pentru baiat: Pitzipoanca care vrea sa demonstreze ca ea poate sa agatze barbatii mai multi si mai populari ca celelalte fete, Feminista care vrea sa tina barbatul sub papuc sa se razbune pentru datile cand s-a simtit refuzata, Fatalaul care plange dupa atentie si vrea sa-l cresti si Cocalarul care vrea sa fie respectat chiar daca nu a avut parte de educatie.

        De unde stiu atatea? Pei eu n-am dat cu biciul cum dau cu suzeta de pamant manchild-ii aia de parinti din clasa de mijloc care la ’89 au cerut libertate si ne-au vandut viitorul. Eu am comunicat cu oamenii :D You should try that if you’re into helping ppl busines ;)

      • i-auzi! de unde stie ATATEA…hai sa ne zica tot ce stie, sa ne minunam
        „Rabdarea… e ceea ce iti lipseste din ce vad” -ai tu rabdare vreo 80 de ani asa, atunci sa te vad, lol
        „Eu am comunicat cu oamenii :D You should try that if you’re into helping ppl busines ;)”-iehova sau ceva de genul, dar… ïn halul asta:-
        1.Bine ca esti doar un hamster din clasa de mijloc care invarte o roata.
        2.Si e bine sa nu fim “perfizi” ci sa fim corecti-cu cine?
        3.Ai metoda “Le Carrot et Le Batton”. Anume dai morcovul
        4.Rolul perfid e al satanei. Rolul corector e al lui Dumnezeu-e cineva 100% sigur?
        5.E lafel cum tu, in mod sigur un libertinist “adamic”, urasti “catolicii” pentru cruciade,-cine, ce, cum? vorbeste despre sine?
        6. cureaua lui tac’-to -aici incepe sa vb , sa se dezlantuie
        7.raspunsul meu initial a fost unul foarte relaxat-dar pana la urma te-ai enervat

        si in final
        8. biciul-cuvant pe care l-a folosit de vreo7 ori

        scuze, n-am vrut, nu stiu ce m-a apucat

        asta e pt tine j, ma astept la o replica de toata frumusetea, exact ca un bici

      • @me
        „Ma astept la o replica de toata frumusetea, exact ca un bici” – nu poti sa dai cu biciul si sa faci pe victima cand esti lovit cu un bici mai mare. Citeste Pilda Datornicului Nemilostiv. O gasesti in Matei 18:23-35.

        „Scuze, n-am vrut, nu stiu ce m-a apucat” – esti posedat / posedata daca intr-adevar nu ai fost constient/a de ce ai scris. Sau esti complicitar cu demonul care te-a facut sa scrii acea salata de cuvinte si minti. Te chinui degeaba sa-l ascunzi. Ti-l vad.

      • Nu vreau sa tin pe nimeni de manuta. Nu sa spun intotdeauna vorbe mangaietoare. Fac asta doar din cand in cand. De ce? Pentru ca metoda asta nu ajuta. Leneveste emotionalul. Omul ala va merge intotdeauna la cineva cand va avea o problema. Ajungem sa fim inapti sa ne ajutam singuri, sa ne ridicam. Ce o sa facem daca brusc ne dam seama ca nu mai este nimeni langa noi? Nimeni care sa poata sa ne ajute?
        Trebuie sa ne privim in oglinda si sa intelegem ca persoana a carei reflexie o vedem ne poate ajuta cu adevarat.
        Nu cred in cei care tin predici, drag copil. Si nu cred ca tu esti in masura sa tii predici. Ceea ce crezi, in cine crezi, ar trebui tinut in sufletul tau, nu aruncat prin cuvinte pe retele de socializare. Ii iei in desert numele, nu il gratifici. Nu am nevoie de intermediari. Comunic cu El direct.
        Nu imi place izul pestilential de indoctrinare si habotnicism pe care il simt cand iti citesc comentariile. Asta nu e credinta, e obsesie psihotica.
        Iarta-ma ca iti spun, dar tipurile de oameni mentionate de tine nu ar intra niciodata pe blogul meu. Nu cred ca as reusi sa le starnesc vreun minimum interes. Asadar nu vad relevanta mentionarii acestora. Sa fiu „mandra” (stiu ca acesta e un pacat in „tabara” ta) si sa spun ca nu vad si nici nu fac introspectie majora in vietile acestor nulitati?
        Eu nu dau cu suzeta de pamant. Si daca dau, dau pe pamantul din fata mea. Nu din fata altuia. Ma judec intai pe mine, ma enervez pe mine. Sunt constienta de actiunile mele. Si, pana la urma, daca vreau sa fluier, fluier!
        Asa cum F. a observat, nu stiu ce exact ai citit, caci „atumnul” nu face parte din „dictionarul” meu.
        Pe final, iti spun, ca singurul care a dat cu biciul dintre noi toti, ai fost tu.
        Si, apropo, prefer cravasele.

      • Chiar incerc sa-ti arat ca ma implic …

        „Nu vreau sa tin pe nimeni de manuta.” – nu vorbesti de parca ai merita sa fi mamica. Si oricum, am vazut destule mamici prin parc care trageau de copiii lor de parca erau caini, iar sotii lor erau oricum pasivi, ca niste caini adusi la plimbat. Vrei sa fi si tu genul? Eu le numesc „feministe”.

        „Nu sa spun intotdeauna vorbe mangaietoare. Fac asta doar din cand in cand.” – incep sa cred ca ai suflet. Trebuie sa stii cand sa ti-l folosesti si cand sa te retragi. Noi barbatii trebuie sa invatam asta pentru ca o femeie are doua stari: cand vrea sa fie iubita si cand vrea sa fie libera. Si „al dracu” de greu, crede-ma. Cu un copil e cu mult mai usor. Si in esenta toti „defectatii” sunt copiii care n-au fost lasati de mamele lor feministe sa se maturizeze.

        „Pentru ca metoda asta nu ajuta.” – si metoda compulsatorie ajuta? Sa te intreb pe tine cu ce ai mai ramas din liceu si generala in cap dupa ce profesorii au aplicat pedagogia compulsatorie? Invatam cu totii cat sa trecem examenul / clasa si apoi uitam. Da? Tu vrei sa re-educi pe cineva, sa devina autonom si sa inceapa sa se ajute singur. Nu? Asta inseamna ca trebuie sa ramana cu ce a fost predat si dupa examen.

        „Ce o sa facem daca brusc ne dam seama ca nu mai este nimeni langa noi?” – ramanem pasivi si asteptam moartea, ca toti contribuabilii pe care ii vezi in tramvai. Au trecut prin scoala. Acuma isi cauta un scop care sa ii aduca acolo unde visele lor din copilarie se pot indeplinii dar nu mai au nici o putere si nici o speranta. E trist ce face „scoala”. Nu fi ca ea. Si apoi acei oameni tristi sug energia copiilor lor tot prin „scoala” sau cand „incerca sa ajute” pe vre-un seman.
        Adica ai observat si tu ca cocalarii sunt mai „vii” decat intelectualii. Te-ai gandit ca poate „scoala” este un cancer pentru suflet de care cocalarii nu sufera si pentru care se adapteaza mai usor iar intelectualii sunt vesnic nefericiti. Invinge-ti cancerul spiritual, nu-l da mai departe. (nu advoc pentru moralitatea cocalarilor).

        „Trebuie sa ne privim in oglinda” – narcisism. Cand ne uitam in oglinda noi nu vedem un Mesiah personal. Vedem o oaie ratacita infectata cu Moarte, o boala fara leac mai lenta decat SIDA.
        Yeshua Mesiah si nimeni altul, iar El e vesnic viu. Nu ne comparam cu El.

        „Nu cred in cei care tin predici, drag copil” – eu nu cred in oameni dar incerc sa-mi dau seama de ce duh predica prin omul care da cuvantul. E mai usor sa spui ca „toate religile sunt lafel” lafel cum poate ti-e mai usor sa spui ca „toti barbatii sunt lafel”. Te scuteste sa gandesti, sa cauti.

        „Si nu cred ca tu esti in masura sa tii predici.” – doar o parere.

        „Ceea ce crezi, in cine crezi, ar trebui tinut in sufletul tau” – hmm.. oare cum ar fi daca aceasta „pudoare” ideologica s-ar manifesta si in vestimentatia ta? Ai purta Burqua? Scapa de ideologia asta sa nu fi ipocrita. Am dreptul la opinie, daca te deranjeaza, imi spui ca te deranjeaza, ca n-ai argumente contra si incetez.

        „..”nu aruncat prin cuvinte pe retele de socializare” – decat daca e in conformitate cu sistemul tau de credinte. Atunci e ok sa iti arunci veninul pe bloguri. Nu? Nu ti se pare un pic ipocrita pozitia asta?

        „Nu am nevoie de intermediari. Comunic cu El direct.” – cred ca te inchini la alt zeu, probabil cel din oglinda de care ziceai mai devreme, care e cu tine. Pentru ca Yeshua gandeste altfel. Dar poate tu esti asa pierduta ca il vezi pana si pe Matei (capitolul 23) un intermediar (nicidecum un adevarat Martor, care sa nu fie smintit sa se uite in oglinda).

        „izul pestilential de indoctrinare si habotnicism” – de ce nu bombardeazi atunci o scoala sau un spital sau ceva in lumea a 3a care nu conteaza. Sau ce preocupari nobile aveti voi libertinistii care cresteti cu Mtv si Cenusareasa fara sa fiti manipulati/indoctrinati.

        „Asta nu e credinta, e obsesie psihotica.” – vrajeli de la intelectuali. Istoria da, dar Adevarul nu e stabilit de invingatorul momentului. Vom vedea cine a fost nebunul si cine a fost inteleptul candva.

        „Iarta-ma ca iti spun, dar tipurile de oameni mentionate de tine nu ar intra niciodata pe blogul meu.” – vezi ca ai prieteni posedati de Fatalau si de Feminista care au mai comentat. Sunt raspandite clasele astea de demoni pe la intelectuali.
        In viata reala, ei s-ar vedea (in anumite conditii) ca niste flacari negre cu „detalii” albastre stand in carca gazdei, prinse de encefal.
        Si tu cu uitatul in oglinda (Narcisism) ma cam faci sa cred ca esti posedata de Feminista. Nu stiu daca numele Feministei nu este chiar Samyaza, ca asta era ingerul cazut care a invatat omenirea despre avort si despre machiat (o fi stiind ea de ce, ca merg mana in mana). Mai ziceai ca nu vrei sa ti pe nimeni de manutza. Nu cred ca iti plac copii.
        Cert e ca in realitatea materiala, te comporti ca o Mama Omida dintr-o societate matriarhala.

        „Nu cred ca as reusi sa le starnesc vreun minimim interes.” – pei Fatalaul ar veni la tine pt ca vrea sex dar n-au curajul s-o ceara. Iar Feminista din tine i-ar accepta pt ca s-ar simti avizata de genitalul masculin, si ca i-ai putea folosi pe post de armata de corp (sau in cazul nostru) partizani politici.

        „Sa fiu “mandra” (stiu ca acesta e un pacat in “tabara” ta)” – sa inteleg ca in tabara ta, reusesti sa gasesti justificari pentru mandrie sa inteleg?

        „nu fac introspectie majora in vietile acestor nulitati?” – sunt demoni. Ei nu pot trai intr-un trup fara un suflet gazda care sa-i primeasca acolo. Si toata lumea are un suflet si n-ai dreptul sa ii judeci daca nu stii ce faci. Si aparent, nu stii…

        „Ma judec intai pe mine, ma enervez pe mine.” – e ok ca esti auto-critica. Dar mai introspecteaza ca sa te intelegi mai bine pe tine si pe aproapele tau, nu sa te simti refuzata cand vrei sa ajuti si nu esti ascultata. Pt ca nu ai nici un drept sa te razbuni indiferent daca dai cu suzeta de pamantul din fata ta sau din fata altora.

        „Si, pana la urma, daca vreau sa fluier, fluier!” – faci ce vrei, corect. Dar sa promovezi fariseismul (caci fix asta inseamna metoda compulsatorie) cand stii foarte bine cat de mult te-a durut si pe tine cand ti-a fost randul… hai te rog eu mai fa si ce trebuie!

        „Asa cum F. a observat, nu stiu ce exact ai citit, caci “atumnul” nu face parte din “dictionarul” meu.” – mea culpa. Iti marturisesc ca am citit „antume” gresit pentru ca nu aveam acest cuvant in vocabularul meu, si am crezut ca inseamna autumnal pe care l-am scris gresit pentru ca nu stapaneam bine cuvantul. Dar m-am pocait de greseala, mi-am calcat pe orgoliu si am recunoscut vina, iar apoi m-am uitat pe dexonline. Te asigur insa ca e doar un „eveniment” separat, ti-am inteles postarea. …si sper ca n-am fost prea „habotnic” ca mi-am calcat pe Mandrie si ti-am dat dreptate.

        „Pe final, iti spun, ca singurul care a dat cu biciul dintre noi toti, ai fost tu.” – imi cer scuze daca asta crezi sau daca undeva la un nivel subconstiental, am ranit un suflet. Incerc doar sa corectez ceva care stiu ca e gresit… pentru ca si eu am fost in gandirea ta candva. Poate trebuia sa am mai multa rabdare, dar… Teama de refuz… Cred ca si tu simti acelas lucru cand te uiti in jos la ceilalti.

        „Si, apropo, prefer cravasele.” – …. de ce lansezi bombe erotice d’astea? ma scurtcircuitezi si ma bagi apoi pe alte filme cu tine… filme pe care le-am mai visat candva dar al caror cadru social a expirat… Si, apropo, nu-mi plac dominatrix-ele, iar eu n-am nevoie de augmentari pentru asa ceva.

      • Nu vad vreo afirmatie proprie care sa arate sau macar sa sugereze ca vreau sa fiu mamica.Te rog sa nu intram in detalii de genul familial, nu vad niciun rost. Daca voi fi mamica nu cred ca voi putea fi o astfel de mama, ca cea din descrierea ta.
        Apropo de feminism: m-am cam saturat de modul in care este exprimat, explicat si uzitat acest concet. Sa imi fie scuzata franchetea, dar feminism nu inseamna „femeia nebuna care vrea sa puna barbatul cu botul pe labe” si nici femeia care afirma ca „toti barbati e porci„. Asta nu e feminism. Este o caderea in extremis. Asta este amazoniasim social, emotional. Feminismul revendica lupta împotriva inegalitații de gen. Nu vreau sa fac un scurt tratat despre feminism, ce a fost si cum a ajuns sa fie perceput. O sa-i dedic un post separat, daca doresti o noua polemica.
        Cu femeia, ca si cu barbatul (ca tot vorbim despre o pseudo-egalitate) e, in mare, cam la fel. Femeile isi doresc sa se simta libere intr-o relatie plina de iubire. Iubirea nu inseamna chingi, nu inseamna constrangere. Femeia aceea despre care vorbesti tu, cu doua, stari fie e nehotarata, fie a decis ca vrea sa plece dar ii e greu sa se desprinda.
        Bati pasul pe loc cu metoda compulsatorie – tu ai senzatia ca asa-zisa mea metoda (desi metoda inseamna, in cazul acesta, un cumul de postari, nu unul singur!)este rea. Subliniez rea. Nu dura, nu ferma. Sa iti clarific – este metoda sutului in fund DUPA ce am mangaiat omul pe cap.
        Pentru urmatorul fragment al tau pot spune :ignorance is bliss (cocalarii) si pasivitatea nu ti-o induce scoala – depinde si de tine sa iesi din turma, sa te impui, sa te autoformezi. Nu-ti baga nimeni in traista. Si stii ce e grav, ca daca totusi isi baga cineva in traista, de cele mai multe ori te obisnuiesti cu treaba sta si crezi ca ti se cuvine. Nu ca ar trebui sa fii recunoscator.
        Eu vad altceva in oglinda. Vad o bucatica, o farama din El. Nu stiu ce are oglinda ta, dar schimba, desi s-ar putea sa nu fie de vina oglinda, ci relexia sufletului tau tulburat.
        Nu cred = parere. Asta a fost lipsit de substanta.
        As purta Burka daca in asta m-as simti bine. Dar nu as veni la tine sa iti spun ca si tu ar trebui sa porti acelasi lucru. Esti liber sa alegi si sa porti ce vrei, atata timp cat nu imi impui mie acelasi lucru. Astea nu sunt argumente, pentru ca tu bagi credinta ta in fata, nu opinia ta, e o diferenta.
        Nu e venin, este o critica constructiva.
        Va urma!

      • Partea a doua
        Crede = părere. Nu știu care dintre noi doi e pierdut.
        Vezi ca ai divagat și ce ai scris este o lătura a minții tale înverșunate.
        Adevărul nu e stabilit nici de mine, nici de tine. Mergi mai departe.
        Vorbești obsesiv despre demoni. Știi ca atunci când vorbești despre ei îi chemi?
        O sa plasez un dicționar de termeni pentru tine. Când am spus interes m-am gândit la ceea ce scriu. Și te rog sa nu vorbești despre sex și sexualitate cu mine. Nu ești în măsura.
        Nu ma simt refuzată când nu sunt ascultată. Nu sunt aici sa predic și sa impun. Sunt aici sa ofer un sfat, fie el ferm sau mângâietor. Omul e dator sa ma audă, nu sa facă ce spun eu. Decizia finală e a lui.
        Pe mine m-a durut ca nu m-a trezit cineva din agonie mai devreme. Am pierdut mult timp.
        Nu era o bomba erotica. Era un substitut pentru stilul de a scrie: localizat pe o anume problema, scurt, ferm.

      • „Daca voi fi mamica nu cred ca voi putea fi o astfel de mama, ca cea din descrierea ta.” – foarte frumos ca esti cuminte. Uite asta vreau sa incurajez in tine si sa intaresc. Esti pornita sa faci ceva corect acolo unde multe gresesc.
        Coloseni 3:21
        „Părinţilor, nu aţâţaţi la mânie pe copiii voştri, ca să nu se deznădăjduiască.” (deprime).

        Pildele lui Solomon 10-11,26,28-29
        Cine poate găsi o femeie virtuoasă? Preţul ei întrece mărgeanul.
        Într-însa se încrede inima soţului ei, iar câştigul nu-i va lipsi niciodată.
        Gura şi-o deschide cu înţelepciune şi sfaturi pline de DRAGOSTE sunt pe limba ei
        Feciorii săi vin şi o fericesc, iar soţul ei o laudă:
        „Multe fete s-au dovedit harnice, dar tu le-ai întrecut pe toate!”

        La intelectuali, femeile raman vaduve 10~20 de ani iar copiii lor sunt prin strainatate fara gand de reintoarcere.

        „Femeile isi doresc sa se simta libere intr-o relatie plina de iubire.” – Da, ceva gen ‘si cu p*a in c*r si cu suflet-n rai. Stiu.
        Dar Libertatea o ai ca s-o dai la schimbul Iubirii. „Divele”/Pitipoancele si Feministele triseaza luand Iubire cate putina de la mai multi, dragostea vietii lor fiind Lumea.
        „Preadesfrânaţilor! Nu ştiţi, oare, că prietenia lumii este duşmănie faţă de Dumnezeu? Cine deci va voi să fie prieten cu lumea se face vrăjmaş lui Dumnezeu.” – Iacov 4:4

        Cum mijloacele curvei de atentie sunt frumusetea trupeasca, a purta Burka e fatal. Dar Pitzipoanca si Feminista sunt demoni (intelectualii le-ar numi „personalitati”) si Dumnezeu vrea pieirea lor.
        Timotei 2:9
        Asemenea şi femeile, în îmbrăcăminte cuviincioasă, făcându-şi lor podoabă din sfială şi din cuminţenie, nu din păr împletit şi din aur, sau din mărgăritare, sau din veşminte de mult preţ;

        E adevarat ca intr-o relatie cu Lumea, o femeie poate „purta” un barbat pe post de accesoriu, daca acesta este interesat de sex si stie sa stea la rand.
        Pentru ca Dumnezeu e un zeu gelos iar un om care este el insusi este gelos cand iubeste, fiind chipul is asemanarea Iubirii. De aia multe fete isi doresc ca iubitii lor sa fie gelosi cand se simt neglijate si ii fac gelosi emanand sexapel si bagand in seama alti barbati (ceea ce vine mana in mana cu aspiratile unei Pitzipoance). E acel joc pe care un barbat trebuie sa-l joace cunoscand cand femeia lui vrea Libertate si cand vrea Devotament.

        Si mai adaug, ca frumusetea unei Femei va fi depreciata de batranete si atunci nu va mai putea fi „Diva” iar opiniile ei vor fi judecate obiectiv de barbati. La batranete Libertatea unei femei nu valoreaza mai nimic ca toti barbatii o vor refuza. De aceea este bine ca o femeie sa isi construiasca o familie pana atunci, sa aibe cine sa-i tina lumanarea la capul patului cand „pleaca” la Judecata.

        „Feminismul revendica lupta împotriva inegalitații de gen” – Egalitatea intre sexe…. hmm… Ca sa nu mai existe interpretari interminabile de genul „cat de lunga / scurta trebuie sa fie fusta ca sa se considere social acceptabil” sa iesim de pe taramul celor „50 de nuante de gri” si sa ajungem acolo unde exista alb pur si negru pur.

        Daca Barbatul isi iubeste Femeia si ea nu-si asculta Barbatul e curva (Feminista).
        Daca Barbatul nu-si iubeste Femeia si ea il asculta dar doar ca sa fie o victima pentru Lume, e o curva de atentie (Pitzipoanca).
        Daca Barbatul nu-si iubeste Femeia si ea il asculta din teama, va fi mangaiata de Dumnezeu.(Martira)
        Daca Barbatul isi iubeste Femeia si ea il asculta, Dumnezeu este cu ei pentru ca asa ne-a construit.

        Efeseni 5:22-24
        Femeile să se supună bărbaţilor lor ca Domnului,
        Pentru că bărbatul este cap femeii (nu egalul ei), precum şi Hristos este cap Bisericii, trupul Său, al cărui mântuitor şi este.
        Ci precum Biserica se supune lui Hristos, aşa şi femeile bărbaţilor lor, întru totul.

        Iar asta e direct pentru Feminista:
        Timotei 2:12
        Nu îngăduiesc femeii nici să înveţe pe altul („revendica”… „lupta”… ), nici să stăpânească pe bărbat („amazonianism”), ci să stea liniştită.

        Si in caz ca te-am deconectat de la matrice si ti-e teama sa pasesti pe „coordonatele de visat” pentru ca n-ai mai fi in ton cu Lumea / matricea
        Ioan 16:33
        „Acestea vi le-am grăit, ca întru Mine pace să aveţi. În lume necazuri veţi avea; dar îndrăzniţi. Eu am biruit lumea.”

      • „Incerc doar sa corectez ceva care stiu ca e gresit… ” – asta cred ca spune totul
        el stie, el face, el este…perfect?
        nu stiu cum am reusit sa citesc cuvant cu cuvant tot ce a scris, Doamne saracu, dar n-am inteles nimic, sigur ca eu sunt de vina, ca doar nu cel care transmite mesajul, care vrea sa corecteze pe toata lumea, sa ne „ajute”
        oare e sihastru? nu se-mbraca, nu mananca, nu face tot ce facem si noi?
        „23 Vai de voi, cărturari şi farisei ipocriţi!
        , să nu numiţi pe nimeni «îndrumător», căci Unul singur este Îndrumătorul vostru”
        Matei 23:15
        Fie-Ti mila Doamne!

      • „“Incerc doar sa corectez ceva care stiu ca e gresit… ” – asta cred ca spune totul
        el stie, el face, el este…perfect?” – gura pacatoasei adevar graieste, chiar ai spus totul :))) deci dupa tine, daca cineva te critica, savarseste un pacat, o abominatie a dezolarii, pt ca nimeni nu e perfect. Dupa mintea ta, tu trebuie sa-ti dai seama singura cand esti pitzipoanca, iar noi sa rabdam pana ai si tu chef sa te schimbi. Sunt sigur ca numai tu ai avut o istorie tulburatoare si ai suferit si probabil de aia n-am voie sa te corectez.

        Pe de cealalta parte, daca barbatul e „defect” si nu are BMW si bani de ars in cluburi, sarim cu bishobul si cu aparatul de electrosocuri pe el, pt ca e „defect” si altii pot. Ceva de genul? Parazit social dotat cu vagin, nu? :-? Cam asa a sunat atitudinea ta. Atitudine de Pitzi.

        Si daca inversam macazul, gata ne ameninti ca semnezi pact cu diavolul si te arunci in cazan. O vai! Fiinta sensibila! Nu-ti merge. Te lepezi de orgoliu ca-l ai cat o „Diva” (pitzi) si nu mai are cine sa-ti dea peste mana sa te lepezi de el.

        Critica e constructiva, si n-o spun eu, o spun clasicii care inca „mai sunt la moda” in (ceva ce nu-ti placea decat in pauze probabil) scoala ^_^

        „nu stiu cum am reusit sa citesc cuvant cu cuvant tot ce a scris” – felicitari. Asta a fost sufletul tau si de el nu ma ating. Daca chiar ai citit cuvant cu cuvant tot ce am scris, respectele mele.

        Continuam cu batatorirea orgoliului tau…

        „dar n-am inteles nimic” – nu stiu daca o faci dinadins sau chiar esti certata cu logica/ratiunea. Cred ca a doua varianta din saracie de duh si apoi prima din orgoliu. A.k.a. bravezi in prostie. A.k.a. „Prostul nu e prost destul pana nu e si fudul”.

        *sarcasm* „sigur ca eu sunt de vina” – *sarcasm 2x* niciodata nu e vina ta. Esti perfecta cu „greselutzele” tale speciale cu tot. Cine te judeca nu e perfect cu greseli „rele”, deci e ipocrit. Sigur-sigur!

        „care vrea sa corecteze pe toata lumea, sa ne “ajute”
        oare e sihastru? nu se-mbraca, nu mananca, nu face tot ce facem si noi?” – da bah pitzi! M-ai ghicit. Eu nu sunt asa popular ca tine. Adica tu cand pui pe tine niste zdrente si te cocotzi pe tocuri de se intorc toti cu gura cascata, m-ai facut in popularitate. Doar ca eu n-am nevoie de fani sa am tupeu, pentru ca sunt o fire mai independenta si nu ma afecteaza ce zice lumea (si eu chiar pot sa spun asta fara sa mint). Eu sunt mai cu Logica intelegi? Tu probabil esti cu „inteligenta sociala” mai dezvoltata (adica pui poze sexy si nu faci sex cu oricine, si ii astepti sa vina / cauti pile si relatii si barfesti mult la telefon cu alte Pitzi – adica eu n-as numi-o chiar „inteligenta”, mai degraba privilegiul posedarii unui vagin in societatea vestica/vesticizata).

        „Fie-Ti mila Doamne!” – in locul tau as fi mai atent in a folosi vorba asta cu sarcasm. S-ar putea sa ai nevoie s-o spui candva cu evlavie si sa nu mai poti primii mila pe care o astepti.

      • M-am cam plictisit de oameni defecti.
        Exact.
        si nu am folosit vorbele cu sarcasm, chiar mi-e mila de tine copile
        cum naibi ai gasit tu blogu asta frumos, cred ca ai citi in titlu defecti si gata, ai zis ca aici e de tine
        Dupa cum se poate vedea, omu asta a decis ca sunt o pitipoanca si o pacatoasa
        bine ca nu esti tu , copile pacatos
        „“care vrea sa corecteze pe toata lumea, sa ne “ajute”
        oare e sihastru? nu se-mbraca, nu mananca, nu face tot ce facem si noi?” – da bah pitzi! M-ai ghicit. Eu nu sunt asa popular ca tine. Adica tu cand pui pe tine niste zdrente si te cocotzi pe tocuri de se intorc toti cu gura cascata, m-ai facut in popularitate. ” – chiar nu intelege nimic, am zis sihastru pt ca eu cred ca doar acestia pot avea o relatie mult mai speciala cu Dumnezeu decat noi ceilalti si ca te-mbraci, mananci, faci caca si restu ma refeream la faptul ca oare nu esti la fel ca noi, oamenii? nicidecum nu-nseamna sa fi popular
        ” si nu ma afecteaza ce zice lumea (si eu chiar pot sa spun asta fara sa mint).” – se vede clar ca nu te afecteaza, ce ma bucur
        asta nu vrea sa i se spuna adevarul,vrea doar sa aiba cui sa se planga, ca de fapt asta face…
        „(aici m-am prins ca esti femeie) ti-ai luat suficienta validare de la Lume ca sa-ti faci curaj sa te ridici impotriva mea? Stii bine ce se va intampla cu ea. Stii bine cine va castiga in cele din urma si cine va arde din temelii. Esti in tabara care va pierde si oricat lobby ai face si oricate like-uri ai strange, n-or sa te mantuiasca. Iesi din Sodoma femeie! ”
        sa ma ridic impotriva lui?????? a cui frate? cine e asta? eu nici macar n-am facebook, de unde stie el atatea?
        Te bucuri maxim 5 secunde ca te crezi mai destept decat mine si ca mi-ai zis-o, m-ai pus la punct, ai castigat!
        Si? dupa aia s-a terminat.
        Esti mai sanatos?
        Esti mai bogat?
        Nu? Chiar nu? Viata ta nu s-a schimbat deloc in bine dupa ce mi-ai zis?
        „stii bine cine va castiga in cele din urma????????” TU??? Ai castigat ce?
        boul nu stie nici macar atata lucru, nu-si da seama ca nu exista nimic de castigat pe-aici
        „A.k.a. bravezi in prostie. A.k.a. “Prostul nu e prost destul pana nu e si fudul”.” vai de mine da ce bine ma cunosti tu, sunt proasta ca ma mai agit pt nimic, pt ca asta esti tu, un nimic
        ––––––––––––-
        as putea sa-i spun ca modelul lui de gandire e perfect si ca nu e vina lui ca nu are succes (indiferent de domeniu), e vina lui Basescu, a masonilor, a corporatiilor.
        si totusi, fac greseala sa-l respect pe nesimtit si sa raspund cat de cat civilizat

        nici nu ma mai obosesc

      • Nu, te chinui degeaba cu el. O ține una și buna, bate pasul pe loc și poarta o frumoasa pereche de ochelari de cal, care îl împiedică să vadă mai departe de lungul nasului. M-a amuzat teribil partea cu Băsescu :-))

      • „ma mai agit pt nimic, pt ca asta esti tu, un nimic” – deja incep sa sintetizez opinia si gandirea Pitzipoancei precum si gandirea Feministei (o pitzipoanca adaptata la biserica „Stiintei”) si cred ca voi lansa o carte candva, intitulata „Femeia – paginile goale au fost scrise” si o sa explic mai in detaliu cum lucreaza satana prin tine si prin cele ca tine.

        In esenta tu vrei (si eu nu te las) sa fi o Diva haotica si narcotica, neloiala nimanui ca sa se simta libera si pt care gospodariile barbatilor si guvernele se impovoreaza de datorii si cand resursele materiale se epuizeaza, sari la altul in poala ca o lacusta. Iar ce-i ce-ti cer sa te pocaiesti trebuie sa fie ostracizati (am vazut cateva tehnici pe aici), calugariti, intemnitati, dusi la nebuni si pusi pe block in retelele de socializare.

        Serviciul tau prestat societatii tre sa fie cu mult mai valoros decat cele ale unei menajere ale unei dadace ale unei bucatarease si ale unei prostituata la un loc (stii tu, femeia casnica) de esti asa mandra. Dar e totusi bine ca ai banii tai sa pleci pe yahturi si in cluburi sa fi curtata, si patronul poti sa ti-l schimbi, fara sa te acuze cineva ca ai fii ceea ce esti. Sa fi casnica la barbat, tre sa fi loiala pe bune. Si tu vrei sa fi libera, nu merge :-? Vrei 50 de nuante de grii, nu juraminte cu da/nu.

        Singura ta familie va fi „Duminica in familie” si n-o sa ai bani nici de plombe din pensia ta, ca pedeapsa ca esti o fiinta a jumatatilor de masura. Si sunt pline blocurile de femei ca voi care se descompun ca mortu’n cripta asteptand pensia. Rar mai strange vreuna bani sa viziteze Turcia ca sa-si cumpere cristale swarowsky sa se dea mare la Lume cum a facut o viata intreaga (de data asta fara tinerete in ele).

        Si nu! Nu m-ai intrebat daca oi fi vre-un sihastru ca sa ma mangai ca sunt prieten cu Dumnezeu. M-ai intrebat sa razi de mine ca nu sunt dusman cu Lumea (Iacob 4:4). Pentru ca in continuare pornesti de la prezumtia ca daca nu ai statut social, esti un „nimeni” si nu esti invitat la petrecerea asta mare a voastra numita Lumea / acest blog. Nu ti-e scarba de tine insati ca gandesti asa?…

      • Cred ca judeci prea aspru, prea mult și în necunoștință de cauză. Ziceai ca ai un bici mai mare decât al meu, dar tu nu îl folosești. Dar ce crezi ca faci acum? Nu agreez deloc cuvintele cu care îmi împroști prietena virtuala și secțiunea de comentarii. Și as prefera sa nu ne mai citezi din scripturi. Gândește cu propriul creier, te rog, și termina cu stereotipiile, abuzezi de ele deja.

      • Ma acuzi ca interesul meu e sa-mi hranesc orgoliul lovind cu cravașa si demonstrand ca eu o am mai mare ca a ta (cravașa) dar ca nu reusesc decat sa bat pasul pe loc :-?

        Sunt doua posibilitati:
        A.Fie aveti dreptate si eu port o pereche de ochelari de cal si impun fara sorti de izbanda niste conceptii demodate ca sa-mi hranesc orgoliul si nu vad ca m-am luat de niste femei mai puternice ca mine, sofisticate si cinstite care ma refuza cu clasa.

        B.Incerc sa corectez furia si setea de razbunare pe cei ce refuza „intentia voastra nobila” ce ascunde orgoliile voastre feministe in spate, pentru ca nu are sorti de izbanda, cum nici eu nu am cu voi dealtfel = premisa argumentata de insasi comportamentul vostru fata de mine expus pana in momentul cand ati simtit ca nu mai aveti argumente solide sa va mentineti pozitia si loviti in retragere.

        In fata mea voi sunteti distrusii, ierarhic vorbind – si poate ca daca eu as aveam vaginul si voi penisul, ati fi inghitit orgoliul sperand sa va dau pasarica (comportament „white knight”) pt ca in mod normal, oamenii v-ar ostraciza la ce urat ganditi / va comportati / urmariti sa dobanditi.

        „as prefera sa nu ne mai citezi din scripturi. Gândește cu propriul creier” – spuse femeia cu carte si 16+ ani exercitiu sistematic in universul teoretic care lucreaza in sectorul „Servicii”… Esti sigura ca ai suficienta Scoala Vietii (aia care chiar e „Empirica”) sa ma contrazici?

        Ceva total paralel: oftica-te ca tziganii nomazi supun muierea de la 11 ani, fac mai multi copii decat faceti voi intelectualii, si nu sunt prosti sa-i duca la indobitocirea materialista din scoli, iar copiii aia arunca cu piatra mai la tinta decat trage politzaiu cu pistolul ;) iar copii tai supra-ponderati vor fi furati de banii de McDonalds si nu vor avea curajul sa va spuna.. draga „femeie cu cariera / mamica in timpul liber”, fi-v-ar rata divorturilor de ras sa va fie :)))

        Si apropo, crezi ca poti sa spui tu vreo ideologie „din creierul tau” si sa nu fie deja in Biblie? „Toate-s vechi si noi sunt toate” Eminescu / Ecleziastu ;)

        „Cred ca judeci prea aspru, prea mult și în necunoștință de cauză.” – Haha! Tu nu esti o victima. Esti cea care ar da cu biciul in „defectati” si advoca pentru acesti tip de comportament. Lovesti omul cazut la pamant. Eu lovesc omul care loveste omul cazut la pamant. In noaptea asta ma culc gandind ca am facut o fapta buna.

        Iar tu daca ai un suflet, nu ti l-am vazut decat cand m-ai asigurat ca n-o sa-ti strunesti copilul si te-am incurajat. Tu stii daca e adevarat.

        Asa ca pune mana si mai invata si scoala vietii sa fi om inainte sa inveti pe altii cum sa ajute sau sa ma judeci pe mine ca-ti dau Cuvantul lui Dumnezeu.

        Prea multa „carte” te strica. Bafta!

        P.S. N-am gasit blogul pt ca titlul continea „defectati” si imi cautam locul. Eu sunt ala care si-a dat umarul sa plangi pe el cand erai deceptionata de „nebunul tau de alb”… Nu meritai atentia mea. Ti-ai luat-o rau in cap.
        N-am vrut sa se ajunga aici dar mai bine. Stie Dumnezeu de ce visele mele nu s-au implinit toate inca, dar tu intreaba-te de ce atata activitate a ajuns tocmai pe acest articol, care va incepe mereu cu acel filmulet cu Hristos.. In conditia in care Liberul meu Arbitru e doar traversarea sinapselor de catre unii ioni de sodiul si de potasiu intr-o parte a universului ^_^

        Am closure. Te-am lasat.

      • Si totusi, nu stai prea bine la capitolul comunicare observ. Nici nu intelegi mesajul ce se vrea transmis si nici nu te intereseaza sa te faci inteles.
        Prea frumoase nu cred ca erau visele acelea de le-am dat uitarii, sau poate sunt doar rodul imaginatiei tale tulburate. Fascinanta e mintea omului si, de multe ori, defecta.

      • draga copilulprodigi, am glumit si nu am vrut sa generalizez,
        dar un mic impuls le trebuie multora dintre noi ca sa-si faca treaba bine,
        nu esti de acord ca daca fiecare isi face treaba(sau macar jumatate din partea lui), am fi cu mult peste nivelul actual?
        si ma refer la toti, de la cel mare pana la cel mic, nu doar la hamsteri

      • @MissLivy
        „Copil cu stea in frunte, cine a murit si te-a facut pe tine zeu?” – sunt maxim un viicar din ce ai simtit tu, iar tu esti certata cu Dumnezeu si probabil de asta ma iei la misto. Bucura-te ca in plan material sunt doar un om caruia ii poti da block pe fb ca orice pitzi. O sa traiesti pentru putina vreme bucuria asta si ce te asteapta dupa e direct de la Sursa fara nici un viicar.

        „Si totusi, nu stai prea bine la capitolul comunicare observ” – sau poate auditoriul e fumat. Mai stii?

        „Fascinanta e mintea omului si, de multe ori, defecta.” – spuse unul din oameni.

      • Explica-mi si mie de ce mintea ta nebuna m-a bagat pe mine in discutia ta debila? De unde pana unde te intereseaza pe tine viata/nunta mea? Ce te face sa crezi ca ma cunosti?
        Nu existi in lumea reala, nici macar pe facebook (daca tot ai deschis subiectul). Esti doar un psihopat singur care se revolta constant si a carui perceptie distorsionata l-a transformat intr-un „crestin” posedat. Crezi ca ma intereseaza gandurile tare dezafectate?! „Vaiiii, a zis ca sunt certata cu Dumnezeu…cum o sa mai dorm noaptea” :|
        Nu intelegi nimic din ce ti se spune, vorbesti pe aratura si faci pe sfantul pocait. Inteleg ca esti complexat ca te sterg toate tipele din lista de prieteni, doamne fereste sa te gadesti ca problema e la tine. Personal le recomand fetelor sa nu se mai chinuie sa rationeze cu tine pentru ca esti un caz pierdut si nu fac decat sa iti gadile prostul orgoliu.
        Traieste linistit in bula de ganduri si nu ma mai urmari. Stalker alert!

      • @MissLivy vraja ta se descompune astfel:

        A:MOTIV DE A TE BAGA IN SEAMA:
        1.Ca mi-ai fi creat interes (sexual sau nu):
        „m-a bagat pe mine in discutia ta”
        „nu ma mai urmari”
        „Stalker alert!”

        2.Imi creezi interes pentru ca sunt nebun:
        „gandurile tare (tale) dezafectate”
        „mintea ta nebuna”
        „discutia ta debila”
        „un psihopat”
        „vorbesti pe aratura”
        „un caz pierdut”
        „in bula de ganduri”

        3.Lipsa mea de valoare sociala atesta faptul ca sunt nebun:
        „Nu existi”
        „complexat”
        „doar un”
        „singur”
        „te sterg toate tipele din lista”

        B:CONTINUTUL MESAJULUI E GRESIT
        1.Ca sunt un fel de catolic d’ala cand realitatea ar trebui sa fie atee:
        „“crestin” posedat”
        „faci pe sfantul pocait”
        *sarcasm* “Vaiiii, a zis ca sunt certata cu Dumnezeu…cum o sa mai dorm noaptea”

        2.Ca esti judecata gresit:
        „Ce te face sa crezi ca ma cunosti?”

        C:REZOLUTIA
        Ca lumea ar trebui sa te protejeze pe tine si sa ma ostracizeze pe mine:
        „Personal le recomand fetelor sa nu se mai #chinuie# sa rationeze cu tine”
        „nu fac decat sa iti gadile prostul orgoliu.”

        Si toate astea dupa ce ti-am raspuns cu aceeasi moneda cand te-ai bagat in seama cu mine sa ma iei la misto. A escalat repede, nu-i asa :-? Mentionez de Dumnezeu si *bam!* ai un comportament draconic. Hmm :-?
        … mai vrei acum sa iti explic de ce ma iau acum de tine? Hai, fie, de dragul artei:

        Deci… e atata satana in tine (ca altceva nu-i pot spune) incat mi-a cazut si cruciulitza de la gat cand am concentrat comentariul tau sa-l analizez…. vorbesc foarte serios si nu te mint. Nici eu nu stiu cum, am ramas buimac…. Si m-a bantuit imaginea insotita de senzatii tactile a unei femei grase (nu stiu de ce) care uraste barbatii pt ca au refuzat-o (misandra) si care isi baga unghiile ascutite in gatul meu.
        Wow … ce senzatii tari =)))

        Misto reactia oricum :) Nu-mi gadili nici un orgoliu, doar te dai de gol. Acum am suport didactic pentru o lectie de viata si voi invata si alti barbati sa fie puternici ca mine in fata unor demoni ca tine. Baga-ti unghia in gat!

        Deci da, doamnelor si domnilor, asa lucreaza satana prin femeie si asa Lumea ramane a satanei. Acum intelegeti de ce oamenii de buna credinta nu mai ajung unde trebuie sa mai vindece ceva la societate. Dar poate asta se va schimba curand.
        Daca e prietena voastra, poate voi ati cunoscut ca are si un suflet, eu am cunoscut doar o vrajitoare.

        Si apropo, vrajitoareo, sunt de ieri intr-o relatie… asta daca chiar am nevoie de validarea vrea-unui vagin sa ma justific. Puteam sa aleg intre 7 tipe cu care vorbeam (nici una grasa proasta), dar ea m-a dorit mai mult. Asa ca OSTRECIZE THIS _)_
        Nu toate sunt stricate ca tine, mai sunt si fete cuminti. Am rupt vraja! Nu mai esti tu etalonul! Hai bâşti! Invata sa fi om.

        Te previn. Eu am ultimul cuvant daca continui, si daca vei continua te pocaiesc eu!

      • Nu cred ca ti-ai dat seama, dar prin simplul fapt ca ai continuat discutia din ce in ce mai aprig ai demonstrat ca nu ai rupt nicio “vraja” imaginara si ai nevoie de validare and I quote “[…]sunt de ieri intr-o relatie… Puteam sa aleg intre 7 tipe cu care vorbeam (nici una grasa proasta), dar ea m-a dorit mai mult.” Deci poti sa iti obosesti gura cat vrei = sa ma pocaiesti, oricum o sa te ignor :) Sa ai o zi faina!
        PS gandeste-te la afirmatia aceasta transpusa din mecanica cuantica “daca a cazut un copac in padure, dar nu era nimeni sa il auda, a cazut de fapt?”

      • Draga don’shoara Livia (MissLivy)

        M-a amuzat teribil ca ai folosit fizica quantica sa justifici Sindromul Lipsei de Responsabilitat atat de prezent la femeile si atat de usor de prevenit prin cei 7 ani de acasa :))

        Iarta-ma ca nu sunt patruns de inteligenta ta sintetica dupa care te chinui sa ascunzi o minte de copil rasfatat, dar… mastile jos! In primul rand cel putin una din cele doua teorii (Fizica Quantica sau Fizica Relativa) este gresita pentru ca Logica e mai puternica decat „Stiinta” (subordonata Logicii) si Logica spune ca o afirmatie nu poate fi si adevarata si falsa in acelas timp (paradox). Iar cele doua „fizici” se contrazic. Q.E.D.

        Incearca „camp de rezonanta acustica” in loc de „gravitate” (Newton 1666) si ai o rezolvare chirurgicala si subita a acestui paradox (ambele teorii sunt gresite => Biblia e empirica).

        „ai nevoie de validare and I quote [..]” iar te crezi interesanta crezand ca o caut de la tine?! :)) Omule, intelege ca nu ma atragi! Eu doar urasc mult de tot prostia :D vreau s-o distrug prin Ratiune sa traim intr-o lume mai buna, epurata de cocalari si feministe.
        Iar tu ai formulat un intreg argument strawman in care ai zis ca sunt „Stalker”, argument care e dealtfel off toppic (daca m-ar ofensa as striga chiar „ad-homminem” dar ma amuza).

        Eu ti-am zis ca am rupt vraja pt ca iubita mea nu crede asta. In absenta credintei tale (atee cu fizica quantica cu d’alea), Iubita mea ma valideaza. Intelegi? Iar afirmatia ca as fi un „Stalker” doar pt ca vreau sa iti dau cu Ratiunea pana manutze sa lasi orgoliul ca e „cah!”, e o interpretare eronata (defapt e o tentativa de manipulare de am zis ca ti-am rupt vraja – continuam si o sa iti ceri scuze ca ai incercat sa manipulezi sistemul in favoarea ta = practici umilinta = te pocaiesc).
        Deci nu ma atragi. Dar imi place sa lupt prostia din oameni pentru ca am fost invatat de mic ca trebuie sa lupt pentru o Lume mai buna. Adica orice cavaler are un balaur, si prostia e balaurul meu.

        „oricum o sa te ignor” o faci cu coada intre picioare ;) „Orgoliul” din tine alege acum daca a pierdut sau daca te va pierde. Eu am ultimul cuvant!

        ma semnez „Copilul cu Stea in Frunte” ;)

      • prodigi
        asa te invata dumnezeul tau sa ajuti?
        insultand?
        ce bine ca sunt si ce bine ca nu te cunosc
        tu esti tu si eu sunt eu , care-i mai hamster dintre noi?
        ca sa nu zic altceva

    • vezi ce inteleg oamenii care n-au nimic in comun cu tine?
      adica o telepatie trebuie sa existe
      cand scrii ceva eu chiar simt unde ai zambit sau unde erai nervoasa
      :)lol
      ce nu inteleg e de ce unii oameni au tendinta sa se certe in comentarii si nu incearca sa inteleaga exact ce transmiti, ei au o idee si gata, o arunca aici si tin de ea, probabil nici nu citesc cuvant cu cuvant tot textul
      eu asa am simtit cand am citi mesajul de la copil

      • Mulțumesc frumos, chiar ma bucur ca rezonam și ca poți simți schimbările de stare din post. Îmbrățișări!

      • Iti explic eu ce nu intelegi. E vorba de metoda pedagogica compulsatorie, asta a datului cu biciul. Si eu sunt impotriva pentru ca nu cred pe cineva in masura sa tina biciul, toti sunt lafel de inmocirliti. E lafel cum tu, in mod sigur un libertinist „adamic”, urasti „catolicii” pentru cruciade, arsul vrajitoarelor si impotrivirea lor fatza de Teoria Evolutionista (hai „Stiinta” prin extindere)… adica actele de conservare a moralitatii prin forta in general, care iti aduc probabil aminte de cureaua lui tac’-to care se razbuna pe tine cand il frustra maica-ta (sau cum e la intelectuali la voi acolo). Respectul nu se castiga prin cruciade sau prin bici. Corect?

        Ai limba catifelata si da-mi voie sa ma indoiesc de sinceritatea ta. Imi pare rau ca n-am genitalul pe care tu il cauti sa poti sa-mi dai dreptate. Cauta „White Knight” pe google sa intelegi parerea mea de rau despre tine.

        „probabil nici nu citesc cuvant cu cuvant tot textul” – Apropo, am citit cuvant cu cuvant aberatile atumne si raspunsul meu initial a fost unul foarte relaxat daca observi. N-am avut reactia libertinistilor care se uita la seminarile lui Kent Hovind si fac gaura in scaun ca se simt fara drept de apel – par example. Stiu exact la ce te referi. Suntem tabere diferite dar eu va vizitez in tabara voastra cat suntem pe pace, nu-i stres, adultule ;)

      • in primul rand eu n-am inteles de ce erai pus pe cearta, mic copil
        „”E vorba de metoda pedagogica compulsatorie”” ?????????????!:)()::(:)) WTF??
        si ce te-ai ofticat asa c-am zis ca unii nici nu citesc, te-ai simtit? nu ma refeream la tine in mod special, stai linistit.
        acuma ne batem care pe care a citit mai mult „aberatile atumne”? cum le zici tu
        si nu e vorba de tabere aici
        j isi pune sufletul pe tava , eu asa cred si ne impartaseste trairile ei, eu chiar simt si ea stie asta, am vorbit doar cu ea, daca ai citit si tu, asta e treaba ta, scuze ca nu pot sa-i trimit mesaj privat , lol
        primul mesaj era pt tine daca vezi am si scris, draga copilulpro…digi…
        „Nici nu intelegi mesajul ce se vrea transmis si nici nu te intereseaza sa te faci inteles.” si altii au aceeasi parere, oare cand mai multi iti spun ca porti tricou rosu, tu le zici ca nu? ca tu porti alb? cunosc genul
        chiar nu ma-ntereseaza ca te-ndoiesti de sinceritatea mea, nu eu sunt acela care foloseste cuvinte elevate si expresii urban
        bye felicia

      • @me
        ” ?????????????!:)()::(:)) WTF??” „ce te-ai ofticat asa / te-ai simtit?”
        Incerc sa cred ca nu esti doar o Hahalera a carei singure satisfactii este bagatul in seama… stai tranquilla!

        „j isi pune sufletul pe tava ” – Aparent eu nu am un suflet si tu esti cea care decide cine are suflet si cine nu.
        Da-mi voie sa ma indoiesc atunci de impartialitatea judecatii tale pe care o lovesc cu nulitate absoluta. Daca tu crezi ca e ok sa faci ce vrei si sa dai cu suzeta de pamant cand ceva nu-ti convine, ceva ce am incercat sa atentionez la J (dar a escalat datorita anturajului bolnav), inseamna ca doar faci parte din acea secta libertinista importata dupa 89, unde practicantii consumatoristi nici n-au timp sa constientizeze ca traiesc dupa predicile lui Alister Crowly, pur si simplu se dau pe tobogan in viata. Eu te astep cu picioarele pe pamant cand incepi sa te sperii si vrei acasa.

        „altii au aceeasi parere” / „”ea stie asta” / „multi iti spun” – (aici m-am prins ca esti femeie) ti-ai luat suficienta validare de la Lume ca sa-ti faci curaj sa te ridici impotriva mea? Stii bine ce se va intampla cu ea. Stii bine cine va castiga in cele din urma si cine va arde din temelii. Esti in tabara care va pierde si oricat lobby ai face si oricate like-uri ai strange, n-or sa te mantuiasca. Iesi din Sodoma femeie! Iesi pana cand Absolutul nu se va face cunoscut Lumii cea brodata in 50 de nuante de griuri si poate maine in 24-bit nuante.
        Si oricate nuante ar avea Lumea cu care incerci sa te imbraci sa te ascunzi de mine, eu te patrund cu privirea mea fara sa-ti mai dai jos nimic, caci te vad lafel de goala. Traiesti in Sodoma de parca ai avea o viata intreaga s-o traiesti.

        „ia poza aia cu timpul, da-o jos, scoate-o, mi-e frica de poza aia, m-a socat!” – tic / tac / tic / tac / tic / tac…

      • inca n-am inteles
        aaaa….”E vorba de metoda pedagogica compulsatorie, asta a datului cu biciul.”
        cat ma amuza, Doamne, saracu
        ce ziceti fetelor? merita osteneala sa mai citim?
        oricum el are ultimul cuvant, el e totul si e deasupra noastra a tuturor
        parca mi-l si imaginez ca de fapt ii este teama de a nu fi un ratat, teama de ce spun oamenii despre el si cum il privesc, teama de a nu face greseli
        exact ceea ce spuneai si tu J, tot timpul trebuie sa fie cineva langa el sa-l traga de manuta, cred ca el l-a ales pe Dumnezeu
        sa nu glumiti cu asa ceva
        nu intelege ca Universul functioneaza dupa un principiu relativ simplu: actiune si reactiune. Daca arunci cu o piatra in geam, geamul se sparge. Asa e si pentru tine dragule, doar faci parte din universul asta, sau nu?
        vrei sa schimbi lumea… esti destept…
        Pe bune, crezi ca n-au mai incercat si alte zeci de milioane de oameni de-a lungul multor generatii inaintea ta, crezi ca tu esti cel mai destept, singurul care si-a dat seama ca e o problema in Univers si trebuie rezolvata?
        Si cum crezi tu ca poti realiza schimbarea asta?
        sa discutam aprins, sa ne avantam in polemici si dezbateri, fa ceva omule!
        Noutati de ultima ora – the Universe doesn’t give a shit about you.

  1. de ce alb? fa-l rosu tipator! ca sa te trezeasca putin
    chiar daca culoarea mea preferata e albul … se murdareste prea repede (la noi in romania) :)

    „nu execut cand zici… …… culcat.”
    faina asta!
    iti place melodia? nu stiu de ce imi place inceputul ei. la ora asta
    a, apropo, cele mai periculoase ziduri sunt cele din dreapta si stanga unde poti vedea doar inainte,hîa
    bravo fata!

    • Vai ce mi-a plăcut ultima replica, cu cele mai periculoase ziduri :)) Nu știu melodia, dar promit sa o caut imediat ce ajung acasă :-D

      • melodia e asta de am pus eu link aici-inainte de „nu execut cand zici-culcat”
        tu nu poti sa vezi videoclipul? despre asta cu maidanez era vorba

      • Îl văd și eu! Însă am tot intrat de pe telefon și de aceea nu îl vedeam! E fun melodia 😸

      • mda, in momentul asta n-as mai asculta-o, nu ma-ntreba de ce
        mai, chiar ma enerveaza copilul asta, cred ca ia cu copy-paste din alta parte si scrie aici si poate ca el chiar e un copil :)
        poate ca nu-i place melodia, sau zgarda, sau culorile, da eu cred ca are ceva cu biciul, poate a facut cunostinta cu el, Doamne fereste
        cica ii ajuta pe altii, sa se-ajute pe el in primul rand, saracu
        Pace!

      • Știu cum e, și eu fac pseudo obsesii pentru melodii și apoi nu îmi mai plac deloc.
        Suferă de indoctrinare acuta (sau cronica) și de aici i se trag toate. Problema e că el crede ca e in tabăra celor buni!

      • azi de Sf Paraschiva, ma rog pt sufletul lui, nu stiu daca ai simtit cand am oftat, au vazut mai multi prieteni de-aici tot ce-a scris
        au zis ca-i nebun (scuze, sarac cu duhul)
        las’ asa! noi suntem cele stricate, fericitul de el
        ma gandeam sa propovaduiesc la lume despre dansul si apoi despre link-ul lui
        dar mai bine nu, sa nu treaca nimeni prin ce-am trecut noi
        degeaba incercam sa-i scoatem ochelarii, nu-si da seama ca-i are

  2. auu, acum am vazut
    ia poza aia cu timpul, da-o jos, scoate-o, mi-e frica de poza aia, m-a socat!
    TIMPUL e CEA MAI mare problema a mea si a generatiei noastre in general, cred
    si cel mai grav
    E ireversibil (sper ca stra, stra, stranepotii mei sa schimbe chestia asta)
    :)
    te-ai intrebat de ce ne amintim trecutul și nu ne amintim viitorul?
    hmmmmm

    • Știu, e de impact poza, dar ăsta e adevărul, mai ales când avem stări din astea letargice, e bine sa ne aducem aminte de mesajul pozei.

Lasă un răspuns

