Ce caut aici?

Incep, din nou, sa ma intreb ce caut aici. De ce? De ce eu, de ce aici, de ce acum?

Aparent, nu imi plac oamenii. Dar ii caut. Din cand in cand ii cersesc. Imi plac mintile nebune si iesite din tipare. Mintile pe care cei mai multi le resping, pentru ca nu le inteleg, pentru ca nu rezoneaza cu ele.

Cateodata cred ca sunt o efemerida. In sens. In minte. In vis. Cred ca m-am nascut pentru a muri. Da, Lana del Rey, n-ai fost prima, efemerida beated you!

Nu stiu ce am si ce vreau, dar ma simt ca-ntr-o chinga. Imi doresc sa pot avansa prin creatie si atat. Iubesc atat de mult sa o ard creativ  sa fiu creativa. Parca e aerul mai pur, mai proaspat, mai…mama zmeului. Sunt eu. Dar e ok. Nu se vede. Si nu doare.

Ba da, doare. Doare pentru ca nu pot sa fac ceva cu creativul. Zace in mine si atat. NU iese la iveala. E prea timid. De unde vine prostia asta cu timiditatea? Am senzatia ca specia noastra a fost inzestrata cu niste super puteri, contrabalansate de niste tampenii de doua ori mai mari. Sa fie.

Vreau sa-mi scot capul din nisip. Sa-l scutur bine. Si sa nu privesc inapoi.

Semnat,

Yours one and only,

Ioana.

 

One thought on “Ce caut aici?

Lasă un răspuns

