Acopera-mi spatele cu ceva (continuare reduceri)

Cred că reducerile sunt pe final, asemenea salariului meu pe luna aceasta. Am exagerat puțin cu adopțiile , însă, în același timp, sunt sigură că la capitolul jachete/pardesiuri/ chestii de pus deasupra, am încetat cumpărăturile pentru următorul an. Cel puțin.
Deși nu vine toamna și nu trebuie sa îmi acopăr inima spatele cu ceva, în postarea aceasta veți vedea obiecte vestimentare de primăvară/toamnă. Sunt fascinată de imprimeuri inedite. În general, ținutele mele sunt uni și monocromatice. Sau acromatice. Deci o ușoară inflexiune puternic colorată/imprimată se cere.
Paltonul de mai jos este cumpărat în urmă cu o lună, din Mini Prix Otopeni. Este din bumbac gros, greu. Imi place foarte mult culoarea vibranta. Si plasarea fermoarului într-o parte.
A costat 79 de RON și este de aici – http://www.lahalle.com.

image

image

Următorul palton este, evident, de la H&M. Surpriza surpriza.

A fost 75 de RON, redus de la 229 RON. Este dintr-un amalgam de materiale,  printre care bumbac, poliamidă și un strop de poliester.

image

image

Tot de la H&M este și sacoul de mai jos. Îmi plac accentele de piele pe haine. A fost inițial 129 de RON, redus ulterior la 60.

image

image

Jacheta următoare am văzut-o încă de când a apărut, la New Look. Mi-a plăcut, însă, semănând destul de mult cu cea de piele din garderoba personala, am ezitat. Am găsit-o acum la 99 de RON, de la 220, prețul inițial.

image

image

image

Ultima piesa este tot de la H&M. Îmi cer scuze pentru cât de sifonat este acest pseudo-kimono. Am foarte prostul obicei de a lăsa lucrurile în pungă, in loc sa le asez frumos pe umerase.

Îmi place fluiditatea materialului, e ca o îmbrățișare. Sincer consider că poate fi purtat în multe variante, deși, la prima vedere pare a se preta mai mult pentru plaja. A fost 99 de lei, l-am achiziționat cu 50.
image

image

image

Ce părere aveți despre genul acesta de imprimeuri?  Cum le-ați asorta?

Zi cu soare-n continuare vă doresc!

J.

 

Lasă un răspuns

