Iar H&M. Iar reduceri.

Iar H&M. Iar reduceri. Cu un strop de C&A.

De data asta nu accesorii. De fapt, nu bijuterii.

O zi relativ mindfuck. Un examen catre care am alergat prin ploaie, cu balerinii inecati. Constat cu stupoare si gatuita de cele 3 etaje ale Universitatii, urcate in pas alergator, ca profesorul supraveghetor intarzie. Putin. Putintel. Suficient cat se mi se usuce mie balerinii Dupa douzeci de minute apare ca o floricica, cu clasicul pahar de cafea, lipit de mana. Hi hi. ho ho. Nu l-am huiduit, ca nu se face. Trebuia, macar, aplaudat. Ironic.

Asadar, dupa o grila de 10 intrebari, cu varianta multipla, din circa 500 de pagini neinteligibile, din cauza multitudinii de greseli, am considerat ca e in regula sa ma opresc in AFI Palace Cotroceni. Vitrina C&A afisa semnele de reduceri. Am intrat, in principiu, pentru basics. Am adoptat o camasa de jeans, clasica, bleu deschis.

59,90 RON- 39,90 RON

image

H&M-ul fiind langa, m-am gandit ca nu vor fi mai prejos. Nu m-am inselat. Am gasit o rochie care ii placuse mamei, cand era la pret intreg. M-am bucurat si am luat singurele marimi pe care le-am gasit, evident, in colturi diametral opuse ale magazinulu. 36 si 42. 36-le ar fi fost minunat daca nu m-ar fi aplatizat in cel mai miselesc mod. Nu mai sunt de mult purtatoare de 36, ceea ce inseamna ca baietii au niste decalaje teribile.Clar rochita asta este facuta pentru genul androgin. Problema mea este alta, in ultima vreme am probat la ei marimea S si XS – doar pentru a-mi veni manecile sau non-manecile la capitolul maiouri/rochii stil maiou. Nu e ok. Partea de sus vine ok, dar ca lungime e odios. Pe stilul, nici cal nici magar. Cred ca nu e nici macar ponei.
Am gasit, totusi, la ei pantalonii de pijama cu print de leopard, pe care mi-i doream de ceva timp, dar, cand i-am probat initial, nu se asezau bine.

Parti de jos – 39,90 – 19,95 RON (am scris exact cum scrie pe bon, it just cracked me up)
image

Mi-am recumparat cureaua neagra (e jalnica prima acum) si una bucata curea de piele maro.
Penibill e ca cea de piele a costat 59,90 5 lei si cea sintetica a costat 39,90 30. Dar cine le mai numara.
image

image

Daca tot suntem la capitolul pijama. Avem lung, sa achizitionam si scurt. Et voila!

49,90 30 de RON

image

image
Am completat și cu un set de șosetele, nu de alta, dar… print de leopard, nu pot sa rezist. 22,90 – 11,45 RON
image

Ma lamentam recent ca am nevoie de pantaloni larguti, de alergat, însă nu găseam ceva in regula la fete. Strasuri, pietre, inimioare, pasarici zburatoare. Am ales o pereche de la H&M. Singurul lor defect e ca nu au buzunare, dar e ok având in vedere prețul.

39,90 – 19,95 RON
image

Urmatoarea piesa e mireasa colectiei. La propriu, la figurat, ancestral.
Nu imi dau seama daca ei au gandit-o pentru strada. Eu o vad din alta poveste – cu zane, unicorni si ceva fermecator. Damn, am combinat povestile.

99,00 – 60,00 RON

image

image

Urmează o postare cu bijuterii!

Zi fara ploaie vă doresc! M-am surprins gândindu-mă la Crăciun, cine ma poate blama cu vremea asta?

Cu drag,

J.

4 thoughts on “Iar H&M. Iar reduceri.

  1. imi plac sosetele
    cred ca-s groase, chiar ma gandeam , doamne astea-s de iarna…mai apoi am vazt ca tu visai la craciun
    hihihihihi

  2. Si acesta e motivul pentru care evit sa intru in magazine (in H&M in mod special) in perioada reducerilor. Marimile mici sunt inexistente si astefel ajuns sa ma oftic ca nu port marimea 40+ :)) Salopeta e de vis <3

    • De data asta chiar am găsit mărimi mici. Și asta e și treaba cu magazinele astea: dacă vezi ceva ce îți place probează, nu știi cum se așează pe tine. Nu corespund mărimile întotdeauna.
      Mă bucur că îți place <3

Lasă un răspuns

