Pierduta in magazin partea a doua

De vreun an ma chinui sa-mi cumpar o sapca.

Asa, ca pentru baiatul rau din mine. Sper ca mintile voastre sa fie curate, caci altfel, ce am scris anterior suna cel putin ciudat.

Revenind. Anul trecut am zarit una bucata sapca, neagra, cu cozoroc cu print de leopard. Merge, imi spun, dar pretul nu m-a convins, desi era rezonabil (undeva la 40 si-un pic de lei). Vazusem eu sepci la reducere prin New Yorker si na…nu ma lasa inima sa cumpar una la pret intreg. Dar nici pe cele la reducere nu le puteam achizitiona, caci ala din bancul cu capul patrat era mic copil pe langa mine, asezonata cu sepcile in cauza. Asa ca am renuntat complet la idee.

Anul asta am vazut aceeasi sapca. La o alta firma. La jumatate de pret. Arata identic. Dupa ce m-am perindat de cel putin 5 ori pe langa ea, de ai fi putut spune, pe buna dreptate, ca ii fac curte, am si cumparat-o. DSC_0368Lantul l-am cumparat de la H&M cu 20 de lei, inelutele tot de acolo, cu 5 lei setul si despre punga acea de Sephora nu stiu daca e inca safe sa vorbim.

DSC_0370V-as atasa extra pictures, dar nu vreau sa sperii pe nimeni!

Sa aveti o seara faina!

J.

 

 

6 thoughts on “Pierduta in magazin partea a doua

  1. pai da io nu-s din buc…
    :)
    las ca vine vijelia azi…eu ma refeream ca ti-ai luat sapca, de aia
    si ca nu mai vine soarele odata!!!!

    • Sa stii ca a venit ploaia si la noi si acum nu se mai opreste. Cred ca vrea sa-si ia revansa sau ceva :( Iti spun sincer ca as prefera ca sapca sa ma fereasca de soare, nu de ploaie.

  2. hey
    ai vazut propabil ca ti-am citit toate postarile si acu nu mai am ce sa fac…
    tu ce faci?
    mai scrie cate ceva
    orice
    succes, pa

Lasă un răspuns

