H&M sales

DSC_0300Am promis ca nu-mi mai cumpar accesorii de la H&M.

De ce?

Pentru ca imi oxideaza pe degete si ma oftic. Nu neaparat pentru ca ar fi costisitoare (am invatat sa le prind la reducere, astfel reduc si din oftica), insa imi plac modele si arata de nepurtat dupa cateva saptamani.

Revenind. Am intrat ieri in H&M (cel din Plaza). Surpriza, surpriza. Reduceri la accesorii. Damn. M-am limitat la trei produse. Trei e impropriu spus, sunt seturi, dar you get my point.

In principiu inelele si cerceii din sectiunea de reduceri sunt 5 lei, urmate de bratari – 10 lei si coliere – 20 de lei.

That’s all folks!

Va las cu pozele!

J.

DSC_0334DSC_0302 DSC_0306 DSC_0308

2 thoughts on “H&M sales

Lasă un răspuns

