You make me…

Procrastinez.

Pentru ca am obosit. Pentru ca sunt prea multe de facut si prea putin timp. Pentru ca nu vreau sa fac lucrurile prost.Spunea azi proful de „Dreptul Comunicarii” ca nu poti multumi pe toata lumea, recte nu poti munci si merge la facultate. Pe naiba. Poti. Numa’ ca nu in acelasi timp. Daca te pricopsesti si cu o raceala, care nu te lasa nici macar sa-ti amintesti despre ce vorbeai cu doua minute in urma, e clar ca nu poti face prea multe lucruri in acelasi timp.

In peregrinarea procrastinarii mele am zarit un titlu: Cand te-ai indragostit ultima data?

Am raspuns involuntar: ma indragostesc in fiecare zi. De acelasi om. M-am indragostit de el, din nou, acum un ceas (de care vreti voi, eu am ce am cu cele de la Michael Kors), cand a stat cu mine nenumarate minute la telefon si m-a ajutat sa fac un filmulet pentru un proiect. In stresul si panica de rigoare, sub o ploaie de injuraturi la adresa versiunii care nu voia sa-mi salveze proiectul, a stat si m-a ajutat sa vad ceva, in aparenta, simplu: calm. Cu calm se rezolva totul. Cu calm (si cu un nurofen cred, caci raceala ma doboara) si cu rabdare. Si joaca.

Ma uimeste in fiecare zi. Cu cate ceva mic, care inseamna foarte mult.

Inainte ma intrebam ce e dragostea. Ce e iubirea si, mai ales, ce naiba e asta pe care o simt eu? E prima oara cand stiu ce simt si ma face sa zambesc. Si-mi da sentimentul acela frumos de acasa si imbratisare calda.

Sunt multe momente in viata cand nu stii ce cauti, doar cateva in care stii ca ai gasit.

6 thoughts on “You make me…

  1. auuuuuuuuu, mamă!
    emani atâta fericire când eşti îndrăgostită……. măi, măi :) şi ai putut să fi şi calmă…..frumos.
    după atâtea enervări…enervarea 1, enervarea 2…cine ştie câte mai urmau, sau urmează…sper că nu.
    eşti cumva zodia berbec sau taur?
    ai scris mult (nu ştiu când ai timp) şi-mi place cum gândeşti şi mi-am zis că…(acuma mă încrunt crunt)..mă ambiţionez să-ţi citesc toaaaateeeee postările, de la cele mai vechi până în veci
    pt că nu cred că ai să încetezi vreodata să-mi dăruieşti vise. Ai un talent la scris…fiecare cuvânt ajunge exact acolo unde trebuie, cel puţin la mine
    să nu renunţi
    tu nu ai termen de valabilitate
    Îţi mulţumesc.
    o zi bună Mademoiselle

    • Vaaai, vaai, topai in mintea mea (sa nu-i supar groaznic pe vecinii de la doi)!
      Nu ai idee ce zambet mare am acum pe chip, dupa ce am citit comentariul tau!
      Pot sa spun ca mi-ai inseninat toata saptamana, nu doar ziua!
      Sunt in zodia Fecioara, dar sunt „produsul” a doi lei, o influenta si treaba asta cumva…
      As scrie mai multe (am foarte multe drafturi pe care le las asa, neterminate), dar sunt momente cand am senzatia ca e complet neinteresant ce scriu eu acolo si decid sa nu-l termin si, deci, sa nu-l public. Datorita vorbelor tale frumoase promit sa le scriu pana la capat si sa le public.
      Eu iti multumesc mult pentru vorbele frumoase si sper cu adevarat sa continui sa-ti daruiesc vise!
      Iti multumesc inca o data!
      O zi minunata iti doresc!

      J.

      • Doamne , nu stiu ce ar crede unii care citesc ce vorbim noi aici….
        ar crede ca tu m-ai pus sa-ti scriu asa ceva…sau ca am vreun interes sa sa-ti vorbesc frumos ca tu sa scrii…e ca pe forumurile alea unde zic unii ca se face reclama la ceva…si chestii trestii din astea…mai stii???
        Este la fel ca in viata. In orice relatie intre oameni, ca cineva sa te placa, trebuie mai intai sa te cunoasca. Dar de fapt cred ca trebuie doar să descopere valori comune, sa existe o atractie, eu simt asa ceva poate pt ca eu sunt un capricorn si tu o fecioara? stiu ca sunt zodii compatibile..huh
        oricum nu ma iau eu dupa zodii prea mult
        dar am aterizat pemai multe bloguri pe net si nu am ramas fidela niciunuia atat de mult
        ah, imi mai place si cum scrie marius tuca pe site-ul lui trage cu ochiul putin acol…dar sa nu te prinda…ca n-o sa mai poti pleca :) e ca un magnet pt mine la fel au devenit si aberatiile antume astea, care ma recheama de fiecare data cand am putintel timp liber
        ms, chiar trebuie sa plec :( si plang
        pe curand

      • Daaaa, nebuniile politice. Si nu numai ca sunt pusi, sunt si platiti, sa fie tot tacamul!
        Sa stii ca asa e…trebuie sa faci click cu o persoana…e greu sa o cunosti, ai nevoie de timp. Mie mi s-a intamplat de curand sa intalnesc pe cineva si a fost „chimie” intre noi efectiv. Dragoste la prima vedere. Intre creiere.
        Si cu zodiile astea difera una, alta, mai ales in functie de sex. Am descoperit ca sunt diferente atat de mari de la un el la o ea. Pfff…
        Ma bucur mult ca esti „fidea” (glumea seaca de-a mea)! O sa trag un ochi pe bogul lui, cu maare atentie!
        Imbratisisari cu drag!
        Nu plange, aberatiile antume vor fi aici pentru tine oricand vei avea timp!

        J.

  2. Chiar scrii frumos.Scrii pe stilul meu si ma faci sa-mi fie dor sa mai scriu si eu…am si eu atatea incepute si neterminate…dar parca e mai frumos cand citesti gandurile altcuiva care traspun pe hartie sentimentele tale (aici referindu-ma la alte posturi, nu neaparat la acesta..dar am vazut comentariul ei si am zis sa te laud si eu tot in acelasi post). Keep doing what you are doing, ‘cuz it’s really good. And totally worth it !

    • Iti multumesc mult pentru apreciere. Cuvintele tale imi fac ziua mai frumoasa. Stii cum sunt cei mici care tocmai au primit o jucarie pufoasa noua si le place atat de mult incat o strang la piept si se invart prin casa cu ea? Asa si eu.
      Imi doresc sa citesc cat de curand gandurile tale pe o hartie virtuala!
      Imbratisari cu drag,

      J.

Lasă un răspuns

