Problema zilei…

Si, uite asa, am ajuns la a doua postare cu ce ma enerveaza…

Oamenii care-si incep povestile cu „si” sau cu „deci” (haha miee).

Parul meu, care sta cateodata atat de prost, incat ai senzatia ca m-am rostogolit din pat direct in birou; asta in conditiile in care ma trezesc stupid de devreme, pentru a-l spala si indrepta.

Inelele care-mi oxideaza pe degete si, evident, pielea mea, care insista sa ramana astfel patata (nu scot dungile alea, in mai putin de doua zile, nici cu rugaciuni la ‘Al de sus).

* Oamenii, care de la o varsta in sus (de la 19-20 ani), incep sa posteze poze cu ei si plozi. Evident ai altora.

Oamenii, care de la o varsta in sus (da, v-ati prins, de la 19-20 de ani), posteaza poze cu ei de la 1-2 ani, eventual din seriile acelea faimoase in cadita, baita, pe olita, you name it. Nu poti posta ceva de genul asta pe net.

Ca tot vorbeam de olita..momentul acela stupid, cand te duci la toaleta si uiti de telefonul din buzunar. Si-ti cade. Pe jos. Si se desface in bucatele mici mici (asta daca ai noroc sa il scapi pe jos si nu in alta parte…Si, eventual, sa ai norocul sa fii acasa, nu in vreun bar…cu totii stim cum arata podelele din baruri).

Frigul. Si vantul. Asezonate cu geci de piele. Sfinte Iisuse, am o boare de frig inradacinata in oase.

Buzele uscate. Mainile vinetii. Si aspre, ca smirghelul.

Cafeaua al carei gust te indeamna sa o bei in cantitati enorme si, de la care, in ultima instanta, ti se face rau.

Aglomeratia de la ora 18:00. De la metrou. Si de pe refugiile tramvaielor.

Oamenii care urca in metrou si se proptesc in usa, ca si cand doar ei ar trebui sa urce.

Faptul ca vine frigul si va trebui sa renunt la tricouri.

Ca mi se rup unghiile constant, desi sunt taiate aproape din carne.

Ca am promis ca imi cumpar toale office si tot spre tricouri, maieuri si basics ma indrept.

Ca se scrie „maiou” si nu „maieu”, insa eu ma incapatanez sa scriu gresit pentru ca-mi suna urat.

Faptul ca incep proprozitiile cu „ca”. Arata urat.

 

* Sunt si poze dragute. Pe mine ma enerveaza individele care-si posteaza poze de genul, pe principiul „Nu-i asa ca-mi sta extraordinar cu un plod in brate?”. Nu inteleg care e ideea, sa-i arate unui viitor ceva cum ca ele dau bine cu plod? Ia-ma, ia-ma, arat bine ca mama!

J.

One thought on “Problema zilei…

  1. deci, deci, hmm, stai ca nu-mi aduc aminte, da nici macar nu stie ce vrea sa spuna, asa-s astia care incep cu deci
    ca ca sa nu vorbim de altii, ca nu vreau sa judec pe nimeni, sa vb despre mine… caaa pe bune mi s-a-ntamplat cu tel(cel vechi) sa cada la lucru la baie in wc(da bine ca nu facusem nimik)
    buzele uscate si crapate si-apoi unse cu un kg de strugurina din aia din cutiuta cu crema minune
    da cafeaua, oooo, cafeaua Julius Meinl sau cafeaua salbatica din etiopia de care nu ma mai pot dezlipi si care-mi maseaza fiecare molecula de adenozina care pluteste in creier…ce senzatie…mmmmm

Lasă un răspuns

