Oda impotriva mea

Oximoronic da, oda impotriva mea.

O sa ajung o ilustra necunoscuta, fix din cauza dorintei atroce de a-mi pastra anonimatul gandurilor. Anonimatul podului dintre chip si gand. Nu vreau sa distrug acest pod, dar nici nu vreau sa-l fac cunoscut lumii intregi. Vreau sa se relationeze cu ceea ce scriu, nu vreau ca altii sa-si insuseasca propriile-mi ganduri, ca fiind propriile cugetari. Ma simt exact ca un artist obscur, care materializeaza gandul pentru ca un om creator de imagine sa-si poata intregi Eul.

Tocmai citeam un text (execrabil scris per total), dar cu fragmente pertinente, pe care parca le stiu de undeva. Da, le stiu de la mine. Din ultima postare chiar.

Sunt oameni care stiu sa-si creeze o imagine puternica. Chiar daca au foarte putine de oferit. Chiar daca ei nu au citit cartea ci doar inceputul, sfarsitul si au rasfoit putin cuprinsul. Stiu sa bata campii cu gratie si sa speculeze putinul de informatie primit…

Ce e trist e ca, multi dintre acesti oameni, reusesc sa ajunga sus. Pe baza unei imagini frumos realizate din condei, nu pe o baza fundamentata de idei.

Your truly,

J.

4 thoughts on “Oda impotriva mea

  1. da, cu cat scrii mai putin, cu atat mai mult se intelege
    adica… in mintea omului pot strafulgera infinite idei pe moment sau in timp ce citeste ceva
    si numai cu un singur cuvant poti lasa imaginatia fiecaruia sa aleaga ipoteza

    • Nu ai idee cat de mult mi-a placut comentariul tau.
      Cuvintele tale sunt miere pentru suflet si, de ce nu, pentru ego-ul meu.
      Sa ai o zi frumoasa, ca si cuvintele tale!

      • mai, merci, ce sa zic, ma simt flatata, da nu ma milui (cu accent pe ultimul i) prea tare :)
        nu vreau sa te supar , da cateodata stau si ma gandesc muuuult timp la cuvinte si ma-ntreb: oare graiesc adevarul? sau sunt spuse asa ironic … doar ca sa-i pice celuilalt bine ( cu orice om mi se intampla, nu stiu de ce sunt suspicioasa, ca nici eu nu credeam ca sunt asa)
        acuma… chiar miere nu sunt pt ca nu folosesc cuvinte elevate ca „frontispiciul cerului de mai”, da ma bucur ca putem vorbi civilizat si ca ne-ntelegem telepatic
        La fel si tu sa ai zile frumoase. calde si senine!

      • N-am simtit ironie in comentariile primite de la tine.
        Stii cum e si cu mierea asta, la un moment dat devine toxica.

        Zile frumoase inapoi! (Sa mentinem asa un cerc vicios de zile faine!)

Lasă un răspuns

