Rugaminte pentru gagici, de la o gagica

In momentul in care scriu acest post, pleoscai guma intr-un mod complet enervant. E un soi de forma de protest din partea mea.

Astazi, pe minunatul Facebook, am citit urmatorul post:

„De fiecare data cand aud piesa lui Chirila (care m-a adus la exasperare, sincer vorbind) imi vine sa spun: „Te-am inselat… vroiam si eu sa vad cum e cu un Barbat…” …men will be men! :))”

Toate bune si frumoase. De acord cu tipa, nimic de spus. Da, ma enerveaza aceasta melodie. Mi se pare de o penibilitate teribila. Ma enerveaza replica lui Chirilia cu „te-am inselat…am vrut şi eu să văd cum e să fii bărbat”. Pana acum, in compania demoizelei nu era barbat. Era…leguma? Un labagiu notoriu (scuzati franceza). Treaba cu „men will be men”, in schimb, ma aduce la exasperare. E ca aia cu „toti barbatii e porci”. Da, toti barbati e porci si femeile nu stie sa conduce. Nu v-ati saturat de generalizarea asta fara sens?

P.S: ma abtin sa comentez faptul ca „vroiam” este o forma incorecta…

One thought on “Rugaminte pentru gagici, de la o gagica

  1. da, tare, n-am ce sa zic
    normal ca femeile e poarce si barbatoii stie sa conduce
    si, ma rog, daca nu se supara nenea ala, cam cum e sa fii barbat?!!??!!
    facut de o femeie (la propriu si la figurat)

Lasă un răspuns

