Upsides and downsides

Ce nu-mi place momentan la serviciu? Well, nu pot asculta muzica. La mine muzica e echivalenta cu aerul: good or bad let me inhale it.

Azi, cineva a avut minunata idee de a-si aduce castile si a mi le lasa si mie.

Ma simt minunat cand ascult muzica (cu o ureche desigur, cu cealalta sunt atenta la omuletii din jur). Problema e ca tocmai m-am surprins dansand pe ritmuri de Missy Elliot.

O alta problema este ca, acum, dupa 11 ani de cand exista melodia asta, ascult cu adevarat versurile.

mlfw612_130479151098

Nu are sens sa spun ca atunci cand a aparut melodia eram, cel mai probabil, in generala.

In ultima vreme am reascultat muzica aparuta in anii copilariei mele. Tot ce tine de rap raggaeton si pop, observ acum ca, pe langa ritmurile dansante si cantabile, au versuri de acest gen. Nu de multe ori m-am surprins cu un mutroi mirat, intreband „ASTA cantam eu in generala?”.

Tocma mi-am adus aminte de o intamplare amuzanta, de prin clasa a patra. Mergeam intr-o excursie de 2 zile, care practic a inlocuit banchetul nostru de sfarsit de ciclu. Am avut ca supraveghetori trei parinti (printre care si a mea mama) si directorul scolii. Ca in orice excursie, din acele vremuri, veneam cu cate o caseta si il rugam pe domnul sofer sa le adauge in repertoriul casetofonului. Tin minte ca, la intoarcerea spre casa, se canta cu aplomb (inclusiv parintii cantau) Vengaboys – Sex on the beach! Noua, plozilor, nu ni s-a parut nimic nelalocul lui…mama, in schimb, dupa ce a cantat cu noi melodia minute bune s-a trezit fix in ipostaza unicornului de mai sus!

E, cam asa sunt si eu acum. Realizez ca majoritatea cantecelor din acea perioada au continut sexual explicit, insa ritmurile erau atat de vioaie incat nici nu stiai ce canti. De multe  ori am vrut sa postez in memoriam-ul acelor zile o melodie…dar mi-am dat seama de continutul versurilor si m-am oprit la timp. ツ õ.O

Vi s-a intamplat asta? Sa ascultati doar ritmul melodiei/instrumentalul, fara sa va dati seama de versuri?

O zi amuzanta va doresc!

Yours truly,

J.

One thought on “Upsides and downsides

Lasă un răspuns

