Duminici lenese (large pics)

De obicei imi petrec duminicile in compania lui tandra.

De data aceasta a fost nevoit sa plece din oras.

Am o problema cu a fi singura. Am senzatia ca timpul se dilata si auzul mi se acutizeaza (aud cele mai mici zgomote si devin paranoid).

Astfel am decis sa ma afund in lectura cartilor si a cafelei cu frisca (si inimioaaaree de zahar).

DSCF5869DSCF5882Scotocind dupa nu stiu ce nebunii prin sertare am dat de sticluta asta (cred ca este Prada Amber Pour Homme). Stiu ca mi-a adus-o al meu unchi din Australia acum 5 ani lumina (el isi cumparase varianta full size si primise varianta mica ca si cadou). Mi se pare adorabila sticluta, iar mirosul rezista foarte mult – m-am spalat in repetate randuri pe maini si miroase la fel de puternic. In plus, ma asteptam sa isi schimbe notele dupa cinci ani de zacut prin sertare.

DSCF5871Pentru a ma asigura ca am mintea ocupata mi-am rezervat un plan de back-up. In cazul in care cartile nu ma tin ocupata ma apuc de desenat. Mi-am achizitonat si un Pisoi, pentru ajutor suplimentar.

DSCF5880Tricoul (tricoul-rochita, aveam sa descopar mai tarziu) este cumparat de la H&M, din zona copiilor – a fost 30 de RON si are o culoare complet turbata, insa mi se pare numai bun de lancezit).

DSCF5881Un ochios sclipicios va saluta si va ureaza zi frumoasa!

Yours truly,

J.

One thought on “Duminici lenese (large pics)

Lasă un răspuns

