Haul & Sales (part I)

De cand m-am angajat mi-am promis ca o sa imi revizuiesc un peu garderoba.Nu de alta, dar din blugi/pantaloni tigareta casual si tricouri largi nu am mai iesit de mult.

Sunt reduceri, asa ca am decis sa profit de ele (ce urat…sa profiti de mititelele reduceri).

Ce am cumparat? Accesorii  (agrafe, curele), camasi/bluze, pantaloni si obiecte pentru plaja (jumatate de costum :) si un pareo). Magazinele vizate au fost H&M, TinaR, New Yorker si Zara (printre care  s-au mai strecurat si altele).

Momentan nu am timp sa fac poze, insa, daca sunteti curioase, lasati un like sau un comentariu, asta ma va face sa ma grabesc si sa ma asigur ca exista omuleti, pe acest blog, interesati de genul acesta de post!

Asadar, cum am promis, poze:

DSCF5815

Curelele sunt H&M – cea neagra cu detalii aurii a fost 20 de RON (redusa de la 40)

– cea impletita a fost 10 (redusa de la 20)

De asemenea, tot de la H&M, sunt: agrafele de par (reduse de la 7.90 la 2 RON), elasticul cu inel auriu (acesta l-am luat la pret intreg – adica 7.90 RON), plicul cu tinte (redus de la 89 ROn la 40 Ron) si cerceii jumatate tinta, jumatate perla cu cristale (acestia au fost 5 RON, redusi de la 17 RON).

Cele doua coliere sunt de la Camaieu si au fost 20 de RON fiecare (reduse de la 40 RON).

DSCF5821

Cele 2 perechi de cercei de mai jos sunt achizitionate de la metrou cu 4 RON perechea.

DSCF5819Esarfa-pareo (e maricica) este H&M, la fel ca si plicul, pe care l-am prezentat anterior (cumparata cu 10 RON, redusa de la 40). Oja este Flormar si a fost 7 RON (nu ma incanta deloc modul in care se aplica…dungi, dungute, dungisoare. Am achizitionat-o oricum pentru pedichiura strict; suprafata de aplicare fiind foarte mica, ma astept sa nu fie probleme prea mari. Culoarea este un galben neon, desi nu face parte din gama cu acelasi nume).

DSCF5827

Papucei de plaja (au costat 15 RON, cumparati din Auchan) si colierul de la Camaieu, mentionat anterior.

20130714_110925Mai jos este „captura de azi”, care nu s-a lasat fotografiata. Ajung la ore tarzii acasa, din cauza serviciului, si nu reusesc sa fac poze clare. Se poatee vedea forma fiecarui obiect…macar. Am refacut poza.

DSCF5876

Cele doua perechi de ochelari (prima are textura mata, a doua lucioasa) au fost 10 RON fiecare (de la 30 de RON). Nuantele sunt gri-maro pentru primii si verde-maro pentru a doua pereche; ambele au imprimeu tortoise. Floricelele (care pot fi purtate ca brosa sau agrafa) au fost 2 RON/setul (de la 13 RON) – sunt turcoaz-bleu deschis.

O zi frumoasa va doresc,

Yours truly.

P.S.: Va exista o parte a doua cu haine. Am considerat ca ar fi prea multe poze (si prea mari pentru un singur post).

6 thoughts on “Haul & Sales (part I)

    • Mie imi este lene sa probez si in magazine. Pe vremea cand eram skinny si statea bine cam orice pe mine nici nu le mai probam. Imi placeau, mi le permiteam, le cumparam.

      • eu cand eram skinny n-aveam bani, acu nu mai nimeresc marimea, ba prea largi sus si stramti jos , ba invers,
        mi-e teama sa iau ceva fara sa probez in oglinda si acasa sa nu-mi mai placa, mi s-a intamplat

      • Mi s-a întâmplat recent, am luat în cabina de proba 3 produse identice, mărimi diferite. Am ajuns la măsura cea mai mică și îmi era mare. Asta în măsura în care era un 38 și eu cu siguranță nu port mai puțin de atât. Am intrat în alt magazin (BSB) unde văzusem o rochie pseudo drăguță, dar dintr-un material îndoielnic. Ma uit la prima mărime – 40. Ma strâmb. Vine don’soara responsabila la mine și-mi spune: 40 este corespondentul lui S. Maaaa…

Lasă un răspuns

