Temeri

Psihoze usoare si vant rece.

Soarele straluceste puternic, insa frigul iti strabate fiecare fibra. Ma gandesc la carti, la texte, la presa. Ma gandesc la ce vreau sa devin cand ma voi face mare. Ma gandesc ca niciodata nu incetam sa invatam, sa ne transformam, sa ne modelam. In naivitatea mea am crezut ca oamenii sunt perfectibili. Nu mai sunt sigura de aceasta afirmatie. Cu cat invat mai mult, cu atat imi dau seama cat de putin stiu. Cumulul de informatii ma impovareaza mental. Mi-e teama. Teama ca poate nu voi reusi sa pastrez ceea cea primesc. Mi-e teama ca plasele cu informatii vor ceda sub greutatea acestora, iar eu ma voi prabusi in mijlocul drumului gesticuland haotic in dorinta de a strange fiecare perla din lantul cunoasterii.

Lasă un răspuns

