Blog Sale

 

 

Keratina lichida Anian

Descriere: Este o soluţie complexă de tratament şi ingrijire cu efect garantat dacă se aplică periodic şi în mod corect.

Instrucţiuni de folosire: Uscaţi părul cu prosopul după ce a fost spălat şi dat cu balsam. Aplicaţi ANIAN Keratină Lichidă, apoi masaţi uşor şi pieptănaţi.

IMPORTANT: Uscaţi uşor cu uscătorul de păr căldura fiind necesară pentru fixarea ingredientelor active pe păr. Coafaţi ca de obicei.

Pret: 35 lei (pe site este 48 – 58 lei, in functie de ce metoda de livrare alegeti, deci aproximativ dublu). Eu am achizitionat-o cu 46 lei.

Predare personala in Bucuresti. A fost folosita de cateva ori, voi atasa fotografii daca cineva este interesat. Arata cam asa.

De ce o vand? Pentru mine nu a functionat si nu as vrea sa stea degeaba prin casa. Majoritatea recenziilor din blogosfera sunt pozitive, probabil eu sunt exceptia care intareste regula.

Kallos Expres Dryer

Descriere: Spray de uscare rapida. Se pulverizeaza pe unghii pentru uscarea rapida a ojei/lacului si pentru o rezistenta prelungita a manichiurii.

Pret: 10 lei (eu l-am achizitionat cu 12 lei, l-am vazut pe site-uri si cu 17 lei).

Predare personala in Bucuresti. A fost folosit o singura data.

De ce il vand: pentru ca nu il folosesc si mi-e teama ca va ramane neutilizat si neiubit.

8885630_1_medium


 

 

 

 

 

 

 

Pantene PRO-V spuma usoara pentru par subtire

Descriere: Spuma usoara – pana la 24 de ore de rezistenta impotriva deteriorarii cauzate de coafat, pentru par subtire. Se distribuie uniform pe par si nu se clateste.

*miroase foarte dragut*

Pret: 16 lei ( a fost achizitionata cu 22 de lei).

Predare personala in Bucuresti. A fost folosita o data.

De ce o vand? Pentru ca momentan parul meu e expus la suficiente tratamente de regenerare. Ce pot sa va spun insa este ca nu incarca parul si mirosul acesteia ramane subtil in par.

ShotType1_328x328

 

 

 

 

 

 

 

 

Pentru alte detalii ma puteti contacta aici, la sectiunea de mesaje! ^-^

One thought on “Blog Sale

Lasă un răspuns

