Nail care and sunglasses

Astazi am dat o scurta raita prin minunatul Sir pentru tus si glitter. Buget limitat in care se incadrau perfect cele doua. Cu ce am ajuns acasa? Numai cu tus si glitter nu.

Voiam de mult sa-mi cumpar tratamentul pentru unghii de la Orkide (Calcium Gel). Citisem de el pe blogul lui MooNy si suna foarte bine ca efecte. Eu am unghiile extrem de scurte momentan, din cauza faptului ca se exfoliaza la cateva zile dupa cele tai, pilesc. Am ajuns sa le tai din carne si sa ma doara varfurile degetelor.

Ce spune eticheta Orkide Calcium Gel?

Tratament cu calciu. Cel mai natural mod de intarire si crestere a unghiei. Previne ruperea unghiilor pe margine.

Eu sunt la prima aplicare, deci nu pot vorbi de efecte asupra cresterii unghiilor. Insa imi place ca se aplica usor, fara urme. Imi place pensula si consistenta produsului. Aplicat pe unghie are aspect de lac usor laptos. Se usuca repede spre deosebire de multe alte lacuri/oje cu acest tip de consistenta.

Pretul este de 4-5 Ron in functie de magazin, ca deh, daca nu maresc unii preturile nu se simt bine.

Al doilea produs cumparat este o oja turcoaz (nuanta 339), de la o firma de care aud astazi pentru prima oara: Rapsodi.

Pretul: 3 ron.

Se potrivea cu esarfa de la gatul meu, asa ca am cumparat-o pe principiul ce-o fi o fi.  Se aplica usor, fara urme de pensula. Ajunge un singur strat pentru ca nuanta si opacitatea sa coincida cu ce arata ambalajul. Desi am descoperit acasa ca am o nuanta similara (similara la mine inseamna ca exista o diferenta greu perceptibila intre cele doua), ma bucur ca am achizitionat-o. Cea noua ţipa mai putin decat prima.

Ca totul sa fie perfect, cand am iesit din Sir, am dat de standul cu ochelari la super pret, recte 9 lei perechea.

Eu am ce am cu ochelarii supradimensionati. Asadar si prin urmare, am pus labuta pe niste ochelari stil aviator cu rama neagra si lentila in ape (cam nasoala perspectiva pentru un aviator…). Nuantele lentilei variaza de la albastru la mov.

De placut imi plac (Captain Obvious…) si nu ma doare capul din cauza lor (mi s-a mai intamplat cu alti ochelari). Ma saturasem de lentila stil oglinda, pentru ca nu mi se vedeau ochii deloc. Prin aceasta se vad, in ciuda variatiei de culoare.  Sunt usor ciudati datorita culorii. Spun datorita pentru ca acesta e un aspect pozitiv pentru mine. A mea prietena a spus bai, zici ca au turnat benzina pe ei! 

In continuare va las cu Vaca. A observat ca, desi i se vad ochisorii prin lentila, exista un usor efect de oglinda. Ca atare, m-a rugat sa va spun sa nu va aranjati parul in ochelarii ei, daca va intalniti pe strada!

Nota: in cazul in care va intrebati ce are Vaca la gat – este o bratara de la Meli Melo. 

That’s all, girls!

5 thoughts on “Nail care and sunglasses

  1. bai, am si eu doua oje exact ca alea ale tale albastu-turcoaz si una verzui-smarald tipatoare, da nu m-am facut niciodata cu ele, nu le am de mult, de anu trecut :)
    hihihihihi…

    • Eu am cel putin zece sticlute de oja, din care folosesc doar una :)) Si aceea e un alb laptos. Cu oja fac ca si cum cerceii: imi sclipesc ochii cand le vad, desi stiu ca nu o sa le port prea des.

Lasă un răspuns

