Keratina lichida Anian II

Am promis ca voi reveni cu o parere despre acest produs dupa o testare de minimum 2 saptamani.

Imi spal parul o data la 2 zile, am aplicat-o dupa fiecare spalare. Desi am spus ca voi face un review dupa 2 saptamani, am ales sa-i acord o luna.

De ce? Pentru ca. din pacate, pentru mine produsul a functionat invers.  Nu numai ca parul nu a devenit mai sanatos, stralucitor, dar senzatia de par uscat, degradat si,, mai ales, casant, s-a accentuat! Initial m-am gandit ca fac eu ceva gresit. Doar a functionat pentru atatea persoane, de ce nu ar functiona in cazul meu?

Am recitit instructiunile si m-am incapatanat sa folosesc produsul in continuare. Pana in momentul in care prietenul din dotare s-a uitat la mine cu ochi candizi si mi-a ciufulit parul, intrebandu-ma ce naiba i-am facut de sta in halul ala de lipit de cap. Parul era proaspat spalat, uscat si intins cu placa. Aceasta este rutina mea o data la doua zile: spalat, uscat cu capul in jos, intins cu ajutorul periei rotunde si definitivat cu placa (nu abuzez de placa, insist pe anumite suvite si pe varfurile neascultatoare).

Nu m-am lasat convinsa de sicanele lui. Am continuat folosirea. Insa, in urmatoarele zile, am observat, dupa ce mi-am uscat parul, ca scalpul meu era descuamat. Asta este una dintre cele mai mari temeri ale mele: matreata! M-am panicat. Nu am mai folosit de atunci produsul la nivelul scalpului (desi in instructiuni mentioneaza ca acesta este recomandat la nivelul scalpului tocmai pentru inlaturarea matretii). Acesta a fost primul meu semn de intrebare. Am continuat sa-l folosesc doar pe lungime, pe zonele degradate.

M-am gandit chiar ca ar putea fi samponul de vina, la vremea respectiva folosind unul din gama Clear, produs pe care nu-l agreez in mod deosebit. Am schimbat samponul si balsamul cu unele din gama Dove, potrivite pentru parul meu degradat. Am continuat sa folosesc keratina impreuna cu acestea, fiind convinsa ca va avea sanse de castig. Din pacate parul meu avea din ce in ce mai mult aspectul acela ingrozitor de matura, iar volumul parului lipsea cu desavarsire.

Acesta a fost momentul in care am luat, cu parere de rau, produsul si l-am asezat pe raftul celor pe care nu le folosesc.

Pentru mine produsul acesta nu a functionat absolut deloc, mi-a accentuat problema.  

Personal nu il recomand.

Ceea ce vreau sa subliniez in final este ca fiecare organsim este diferit. Ceea ce pentru mine poate functiona, pentru altii poate da gres si viceversa.

Later edit: tot cred ca e un produs prost cu prea multa reclama platita in jurul lui!

Zi stralucitoare!

Yours truly,

J.

14 thoughts on “Keratina lichida Anian II

    • Am promis, dar era mult mai rau decat in pozele initiale. Acum l-am mai ‘dres’ cu masti cu ulei de struguri si cu tratamentul de la Dove.

  1. E usor sa comentezi nu un produs , te/am ruga sa fii mai corecta data viitoare deoarece asa cum ai putut posta poze din principiu puteai sa publici si poze dupa tratament.

    • In principu nu fac afirmatii nefondate. Nu as fi facut un review mincinos.
      Produsele sunt cumparate din propriii-mi bani si consider ca sunt multi care nu blameaza produsele tocmai pentru ca au fost primite in dar. Si, nu-i asa, calul de dar nu se cauta la dinti! Ei bine calul meu nu a fost un dar, asa ca, ma cam doare sufletul si interiorul portofelului, cand imi dau seama ca arunc banii pe geam. Critica acestui produs nu a fost suficient de dura din punctul meu de vedere. Puteam fi mult mai acida – si puteam vorbi si despre experienta neplacuta, pe care am avut-o cand am fost sunata in legatura cu produsul: am intalnit o voce rece si un individ care-mi vorbea de sus la celalalt capat al firului. N-am inteles atitudinea, intrucat nu sunt genul de persoana aroganta, ci, din contra.
      Voi cauta o poza cu parul meu din acea perioada si voi updata postul.

      • :) cred ca ai spus ca l-a platit tatal tau.. deci nu vad cum ar putea sa te doara sufletul si interiorul portofelului.. just saying :) o zi buna

      • Da, au fost banii tatalui meu.
        Asta inseamna ca nu ma doare sufletul? Sunt bani pe care ii puteam folosi intr-un alt scop.
        Nici banii tatalui meu nu cresc in copac.
        O zi buna si tie :)

  2. Personal, m-am saturat sa caut review-uri pe net inainte de a cumpara un produs si sa fiu dezinformata intentionat doar pentru ca procesul de a scrie review-uri s-a transformat intr-o afacere si toata lumea vorbeste pe toata lumea de bine in schimbul unor mostre.
    Chiar daca fiecare dintre noi reactioneaza diferit la aceeasi compusi, hai sa fim seriosi! Unele comentarii sun fortat pozitive, pur si simplu nu mai stii in cine sa ai incredere si ce produse mai merita a fi cumparate.
    Pana la urma cred ca o sa ma incred doar in prieteni si in ce am testat pe propria piele, toate bineinteles cumparate din banii mei.

  3. Asa am facut si eu MissLivy..am tot cautat in stanga si in dreapta pareri pe bloguri,le-am gasit mereu impartite si tind sa cred ca cele de rau sunt cele bune,deoarece odata ce produsul este destinat tuturor tipurilor de par nu pot intelege cum unei persoane ii prieste si alteia nu.”Vb de organism..”NEAH..nu cred asta.Eu cred ca unele ridica in slavi produsul pt a mai primi produse spre testare pe viitor si pt a ne induce in eroare.Mi-am cheltuit milioane cu produse de par:Sampoane Gliss Ultimate repair+balsamuri+grovital vf despicate+kallos tratament pt par uscat cu placa+spuma Taft pt placa si foehn+multe alte kkturi la care nici pana akum nu vad un rezultat concret.
    Sincer acum nu as mai incerca un produs nou la care as vedea DOAR O SINGURA parere de RAU despre acesta pe internet deoarece mi-am pierdut increderea.
    Anuntati-ma si pe mine daca ati gasit ceva bun pt par…delia_yo89
    Va pup

    • Din punctul meu de vedere, cel mai bun remediu pentru par, experimentat pana acum, este uleiul de cocos.De cele mai multe ori, il folosesc simplu, dar o data la 2-3 luni il mai amestec cu ulei de masline.Eu il pun noaptea si dorm cu el, punand un prosop pe perna..nu am observat sa pateze pentru ca intra rapid in firul de par (dar il prind sau il impletesc).Poate fi aplicat pe tot parul sau doar pe varfuri.Daca observ ca a intrat prea repede in par, imi mai pun putin.Se gaseste la orice plafar, sau pe internet pe site-urile cu produse naturale, iar pretul incepe de la 12 lei, in functie de gramajul dorit.De preferat ar fi sa fie folosit nu mai des de o data pe saptamana, deoarece in functie de tipul de par, il poate ingrasa la varfuri.
      Pupici !

      • Multumesc frumos pentru sfaturi! Eu am incercat doar laptele de cocos, care mi s-a parut foarte gras (desi parul meu e foarte uscat), voi incerca si uleiul.
        Momentan folosesc uleiul de borago – pe fata si pe par. Nu sunt inca convinsa ca imi place. Intr-adevar fata arata mai bine, dar tot se pseudo-inroseste (fara prurit) dupa aplicare Aplicat pe par mi-a placut foarte mult, insa mirosul e teribil: parca te-a lins un mielusel nespalat pe dinti de cand l-o facut muma. Fiind utilizatoare de placa, mirosul se intensifica. Si, partea proasta, ramane pe placa oricat ai sterge-o cu diverse (am sters-o inclusiv cu parfum…). Dar efectul e fain, parul straluceste discret, e mai cuminte, mai usor de aranjat. Let me know if you ant to know more!
        Pupici!
        O seara frumoasa,

        J.

    • Sunt de acord cu faptul ca sunt persoane care nu sunt in stare sa spuna adevarul pentru ca li s-ar putea taia cota. Recte n-ar mai primi produse spre testare. Mi se pare complet aiurea. Eu am clar mari probleme cu parul pentru ca nu ma indur sa-l tai. Efectiv mi-au cazut varfurile din cauza degradarii. Atat de mult incat ma intreaba persoanele din jurul meu daca m-am tuns. Si nimic nu ma ajuta. Niciun produs. Recent mi-am cumparat un produs, exagerat de scump, care nu face mare lucru. Dar voi vorbi despre el intr-un articol.
      Pupici!

      • Buna,
        Am citit blogul tau despre keratna lichida abia dupa ce imi comandasem produsele. Eu mi-am luat sampon, masca de par si keratina lichida si parul meu se simte foarte fericit. Am foarte mult volum, chiar si dupa ce port casca moto, straluceste, nu se mai incurca asa de tare si nici nu se mai simte aspru. Probabil depinde de multi factori. Am incercat foarte multe produse, de la ultra naturiste pana la extra-chimice. Pana la acesta, nu mi-am simtit parul la fel de fericit.

        Cu mult drag,
        Oana C.

        PS: mi-am achizitionat produsele singura, nu sunt platita sa fac review-uri, nu am niciun blog si nici nu sunt sub efect placebo.

      • Buna Oana,
        Ma bucur sincer ca ți-au priit produsele. Poate, fiind in set, s-au ajutat si reciproc. Este si acesta un aspect de luat in considerare. All in all, e fain ca ai găsit produse bune pentru parul tău. Al meu e happy in ultima vreme doar cu spalat mai rar si cu produse Garnier (care, acum ceva timp, miroseau doar fain, nu il rasfatau in alt mod).
        Apreciez ca mi-ai scris experienta ta!
        Cu mult drag și urări de zile frumoase,
        J.

Lasă un răspuns

