Are You There, Chelsea? versus Whitney

Sincer nici nu stiu daca suporta comparatia. Nici macar nu stiu daca e un soi de razboi intre brunete si blonde…
Are You There, Chelsea? Mi se pare usor insipid. Si nu pentru ca tipa e blonda. Si, da, stiu…70’s show (really…like that would count…n-am placut-o nici acolo….si era roscata).
Glumele mi se par trase de par si chiar rigide. E un soi de „nu, sincer, nu”. Nu e groaznic, dar nu e nici de recomandat.

 (acum, vazand  comentariul de pe imdb, ma identific…aproape ca am scris acelasi lucru…well, eu am fost ceva mai nesuferita. ok, ok, unele glume sunt ok. si, totusi, sunt prea putine pentru a fi luate in seama.)  
Whitney, in schimb, e simpatica … (…tipa…si asta e de gustibus). Glumele sunt decente (as in bune) si, categoric, mai subtilo-inteligente. Si da, a obtinut o nota mai mica…like I give a flying fuck. Zau ca nu-mi vine sa o pocnesc. Si da, asta e un lucru bun, pentru ca la Chelsea….lucrurile stau fix pe dos….she’s like a freaking pain in the ass.

Pe scurt. La Chelsea glumele sunt: „ooooh, I should be a joke, because this is how society sees jokes!” La Whitney sunt „rahat, sunt o gluma, pentru ca sunt o gluma, ma doare undeva de societate!”

P.S.1: cand am spus Chelsea si Whitney nu m-am referit la caractere, ci la seriale, deci la tipul de glume al serialelor.

P.S.2:  daca ati vazut „Asfalt Tango”, poate veti intelege de ce am folosit engleza si romana…. (voi posta filmul candva, merita vazut).

E ca un soi de comparatie intre Family Guy si American Dad… Mai putina violenta, lingvistica sau fizica (sau ambele) si glume ridiculizante ceva mai subtile.

One thought on “Are You There, Chelsea? versus Whitney

Lasă un răspuns

