Rimmel Scandal Eyes si Maybelline Affinitone

Postare rapida, nu de alta dar sunt promotii la aceste doua produse.

Mascara Scandal Eyes de la Rimmel

Il gasiti la pretul de 9.99 lei la Dm. Sincer, la pretul acesta, merita aruncat in cosuletul de cumparaturi fara prea multe intrebari. La prima vedere imi place: ofera lungime si nu lipeste genele daca este manuit cu atentie (you can build up the volume – eu adaug al treilea coat cu 2000 calories de la Max Factor pentru ca nu am rabdare sa se usuce primul si acesta nu mai e chiar asa lichid…se completeaza cumva)!
Ma amuza teribil periuta: e imensa – e cat ochiul meu and let’s just say I don’t have lil’ eyes.

Il recomand: textura e buna, iar daca nu va descurcati cu periuta, puteti folosi intotdeauna o periuta de la o alta mascara!

Fond de ten Maybelline Affinitone

Il gasiti in Cora la 22 lei. A fost o promotie similara, pe care eu am ratat-o (evident!), la Dm. Acolo era 19.99 lei.

Fun fact: exista promotie la aceeasi mascara si in Cora, insa pretul e in jur de 16 lei. So fiti atenti de unde cumparati!

Fiind obisnuita cu textura Revlon Colorstay, acesta mi se pare usor apos, insa pare sa confere o acoperire medie si un aspect natural.

Acestea au fost parerile la prima testare, dar sunt sigura ca multe dintre voi cunoasteti produsele (cel putin fondul de ten), asadar postul a fost mai degraba un „hey, hey, sunt oferte bune!”!

Have fun!

4 thoughts on “Rimmel Scandal Eyes si Maybelline Affinitone

Lasă un răspuns

