Masca si spray pentru par (and sales)

In ultima vreme am auzit/citit numai lucruri bune despre Balea.

Probabil ca nu sunt putini cei sceptici, avand in vedere preturile pe care le au aceste produse, in speta mici.

Sa fiu sincera, cred ca ne-am obisnuit noi prost: am uitat sa punem in balanta produsul, actiunea acestuia, durata rezultatului si pretul. Mergem pe principiul daca e scump, e bun sau daca e ieftin nu are cum sa ne aduca prejudicii prea mari bugetului (in plus sclipocestee! oh, so shiny!).

Sa revenim la produse. Am achizitionat din DM (ma bucur ca exista unul intre Unirii si Universitate, caci Auchan-ul pentru mine este la mama naibiilui departe) una bucata masca de par Balea.

Denumire: Balea Professional masca intensiva pentru stralucire 

Cantitate: 20 ml

Pret: 4,20 RON

Start wearing purple for me now… 

Ce promite: Extra ingrijire si stralucire, efect anti-frizz, pentru par intins si matasos.

Nu contine silicon si, spun profesionistii, veti obtine un par intins fara a folosi placa (pe-asta sincer nu o cred).

Ce-mi doresc eu: efectul anti-frizz si stralucire. Daca reusesc sa le obtin pe acestea doua promit sa incerc si restul gamei!

Ce spune dictionarul despre ingrediente: in afara de parfum (care este ce-i drept pe la jumatatea listei), restul ingredientelor au happy face (great).

Mod de utilizare: se aplica pe parul umed si se lasa sa actioneze 3 minute (eu o voi lasa 10).

Concluzia subsemnatei: desfacut pliculetul, aplicat pe par, textura de tip crema, miros dragutel. Initial m-am gandit ca nu-mi va ajunge cantitatea, insa in timp ce imi clateam parul mi-am dat seama ca e arhisuficienta. Mi-am uscat parul – uscator si perie rotunda. Nu pot sa spun ca observ vreo diferenta majora.  Inca exista firele mele razlete si nu par mai cuminti. Matasos e parul meu de principiu. In niciun caz nu intinde parul (oricum nu mizam pe acest aspect). All in all nu m-a impresionat in vreun fel, insa este prima aplicare.

*A fost ceva mai disciplinat in momentul in care l-am intins – nu s-a mai electrizat, placa parea sa intinda ceva mai usor. 

Al doilea produs cumparat este spray-ul Nivea Diamond Gloss (cel din mijloc in poza de mai jos). Recunosc ca motivul achizitiei a fost pretul (dar shh! ramane intre noi).

Denumire: Nivea Diamond Gloss 

Cantitate: 150 ml

Pret:  6 RON (pe site-uri l-am vazut la 19)

Ce promite: par ce reflecta lumina in toate fatetele sale, par suplu, matasos

Ce-mi doresc eu: treaba aia cu fatetele – shiny shiny pretty hair!

Ce spune dictionarul despre ingrediente: are trei ingrediente sad face – linalool, limonene si parfum (iritanti)

Mod de utilizare: puf puf pe parul proaspat spalat, inainte de uscare

Concluzia subsemnatei: miroase simpatic, nu imbacseste parul (asa cum o face fratiorul lui bifazic) si cam atat. Nu vad un plus de stralucire, insa il voi folosi pe post de spray de par dragut mirositor (parul meu are prostul obicei de a capta toate mirosurile orasului si nu ma refer la miros de flori de cires).

Din categoria non-cosmetice: am trecut evident si prin Glow. Exista si aici reduceri. Am cumparat un tricou verde. Sunt genul de persoana care poarta rar culori, insa saptamana aceasta au inceput sa-mi faca cu ochiul culori de genul verde si albastru electric. Marturisesc sincer ca imi doresc niste jeansi in aceste culori (am vazut la Mango).

Pret: 9 lei

Descriere: este genul acela larg si scurt, cu una bucata buzunarel (inutil if you ask me)

Pentru a nu fi singur si nefericit l-am fotografiat cu un alt tricou. Pe acesta l-am luat din New Yorker.

Pret: 19.90 RON (pretul intial: 59.90 RON)

Descriere:  larg, lung, cu print negru in fata (mesaj foarte inteligent de altfel, cred ca a fost scris de Captain Obvious)

Nota informativa: imi plac tricourile largi si cu maneci de tipul bat sleeve. De principiu le cumpar Xl sau XXL (eu port M) pentru ca astfel le pot purta cazute pe un umar. 

*What about you? Ati incercat vreunul dintre produsele de par de mai sus sau ceva din aceeasi gama? Cum vi s-au parut?*

*Cat despre reduceri? Ce vi s-a parut tentant si la ce ati atentat?*

One thought on “Masca si spray pentru par (and sales)

Lasă un răspuns

