Ziua 5 (9.11.2011)

Trezit al naibii de tarziu. Ora 11. Sarit peste micul dejun. (Nu meeeeriti, bai, nu meriti!)

Baut cafeaua.

(In mod normal trebuia sa mananc si 200 de grame de morcovi.) 

Ora 14:00 : 300 g gratar de vita( de fapt vreo 250, pentru ca initial erau 390 de g si mama a spus ca le da putin si pisicilor, ce inseamna putin la tine?) si 2 rosii (sau aproape o rosie, avand in vedere ca nici macar rosiile din piata nu mai sunt naturale)

E foarte dragut si amuzant cum atunci cand esti la regim toata lumea iti mananca din mancare (pisicile te ajuta sa mananci carnea, ouale, mama te ajuta sa mananci salata si bunica te ajuta cu painea neagra). Te bucuri de minunatul sentiment al daruirii…*dreamy eyes*

De fapt sunt ironica, sarcastica si cu capsa pusa. NU imi mai mancati mancarea! O sa pun eticheta  pe fiecare aliment „a meu, a meu, a meu, a meu, a meu” si o sa ma semnez MARE sa se vada!

Pe la 15:00 am iesit afara. Am mers in parc (vreau o medalie! de obicei merg in club A). Dupa ce m-am fatait sus-jos trei etaje de vreo 3 ori sa-i aduc tatalui meu diverse de-afara/dinmasina (na poftim cardio) am ajuns in parcul Moghiros/Dr. Taberei. Si am redescoperit aparatele de fitness in aer liber. Ce mi s-a parut foarte simpatic este ca in zona respectiva mai era doar o batranica, care de altfel exersa de zor la aparate si stia sa le foloseasca mai bine decat mine. Eu eram usor dum-dum si ma tot intrebam ma, ce naiba face aparatul asta? In schimb gagica” era de-a casei. Inutil sa spun ca frecventa miscarilor ei si rezistenta era mai mare decat a mea … *face palm*  (you need to woooork ouuut! shut up, inside voice, I will!) 

M-am intors spre casa pe langa Sc. 191 din cartier. Langa ea este un alt parculet. Au pus si acolo aparate de fitness. Freaking ieeeeei! I love them!

Pentru cina a trebuit sa-mi pregatesc file de cod la gratar si salata verde. Alta experienta minunata. Inainte sa merg in parc am mers si la piata de unde mi-am cumparat 400 g de file de cod (aveam nevoie de 250, insa cum el e inghetat, am zis 300…si cantarul a zis 400 si am lasat-o asa), rosii si o salata.

Inutil de spus ca mi-au ramas aproape 250 de g de peste din cele 400. Iar in momentul in care a ajuns pe teflonul tigaii… (nu stiu date exacte…mi-a fost teama sa-l cantaresc dupa).

Cat despre minunata mea salata verde. Am descoperit ca are niste mici ganganiute pe ea. Asta dupa ce mancasem mijlocul. Inutil de spus (partea a 2-a) ca restul de salata a ajuns intr-un imens castron cu apa pentru uciderea intrusilor. Evident m-am gandit ca am ingurgitat monstruleti si mi-am inchipuit cum se dezvolta ei prin organismul meu si cum rod acolo membrane, tegumente sau muschi in functie de preferinta sau dieta. Motiv pentru care am ramas cu un nod in gat. Am incercat sa-l combat cu 2 kiwi, dar fara succes.

Asadar, cel mai consistent element din cina mea a fost cel mai probabil kiwi-ul.

Masaj. Masaj nu am facut, insa mi-am achizitionat ulei de migdale dulci pe care il voi incerca pe zonele cu probleme (vergeturi). E varianta mica a uleiului – are 10 ml si costa 6 lei la plafar. Numai bun de testat.

(Folosit extern, este eficient in prevenirea si reducerea ridurilor, mai ales a celor din jurul ochilor, stimuleaza regenerarea celulara, are efect antiinflamator, cicatrizant, dermonutritiv, emolient, previne aparitia vergeturilor.

Se foloseste ca adjuvant in tratarea calculilor biliari si renali, gingivitei, eruptiilor cutanate, bataturilor.

Se poate folosi intern pentru actiunea sa hipocolesterolemianta.)

Continuand programul: m-am uitat la Ringer (stiu, stiu n-ati auzit de el, ha!) si apoi m-am aruncat in pat.

2 thoughts on “Ziua 5 (9.11.2011)

  1. A young woman on the run from the mob poses as her wealthy twin sister to try and evade them, but soon discovers that her sister has a price on her head as well.
    ha!

Lasă un răspuns

