Ziua 3 (7.12.2011)

Desi aseara m-am bagat in pat devreme, azi nu am reusit sa ma trezesc. O fi vremea de vina?

Am mancat la 10:30 (nu aruncati cu rosii! nici macar nu am voie rosii acum).

cafeaua neagra si cele 50 g de paine prajita (50 care au fost mai degraba vreo 42)

Astazi este ziua bunicii. Lucky me. Am tendinta sa-mi aleg niste perioade de restrictii teribile: Mos Nicolae, zile de nastere… *face slap*

Nu va ganditi neaparat ca as fi vreo devoratoare de dulciuri. Nu. Sincera sa fiu tortul ma lasa rece. Dar eu cu ce dau noroc si urez la multi aaani? *grumpy face*

Din pacate pentru mine am nevoie de un drog. De un substitut. De o bara de care sa pot sa ma tin in momentul care am senzatia ca virajul va fi prea abrupt pentru mine. Chiar daca e doar in mintea mea.  Am ales cafeaua. Fara zahar. Nu beau cafeaua si ceaiul cu zahar. Doar nessul. Sper sa nu o ia inima la galop. Caci nu ea trebuie sa slabeasca, ci eu.

Am baut iar vreo 750 ml apa. Plus vreo 2 cafele.

Voi manca la ora 14:00.

2 oua fierte tari, salata verde, 2 rosii 

ora 15:36. Eu si sticla mea de apa induram mirosuri de ciuperci sote si gratar de peste. Nu sunt mare fan peste, dar ciuperci…

M-am cantarit acum: 66,3 kg.

Sfat: nu va cantariti ca mine o data la doua zile.  E stresant cumva (omg, ce o sa arate cantarul?!). Normal e sa te cantaresti dupa ce termini regimul. Sau, treaca de la mine, dupa prima saptamana, recte jumatate de regim. Unii zic o data pe luna. Mi se pare mult.

Mrrr. Mi-e foame. De fapt nu mi-e foame, as rontai ceva.

Si mai sunt 2 ore pana la 19:00.

Am mancat un kiwi.

17:30 mi-e foameeeeee.

18:22 beau cafea. Si ma calmez dupa ce am descoperit ca primul post din acest jurnal (recte postul cu meniul de baza, cu restrictii, sfaturi si reguli, a disparut ca prin magie. Magie neagra! Si rea, if you ask me). Initial eram atata de furioasa si contrariata incat am decis sa-l rescriu scurt si la obiect, cu minimum de informatii. Insa mi-am revenit si consider ca, daca tot il rescriu, sa-l rescriu cu tot ce ii trebuie.

19:00 250 grame de sunca. Sincer cred ca jumatate a mancat-o Truly. Are un stil teribil. Asteptam cu mana pe langa scaun si bucatica de sunca intre degete sa termine ce ii dadusem anterior. Daca termina inainte sa ma uit eu la ea agata cu gherutele bucatica de sunca. Sa nu mai spun ca daca nu-i dadeam pe avertiza cu niste geare pe picior („Hai baaai, ce faci? Mananci singuraaa?).

Urmeaza antrenamentul de 20 minute.

Apoi celebrarea bunicii cu tort si sampanie. La tort nu particip, caci nu vreau o explozie de calorii, insa voi da noroc cu sampanie (m-am interesat: 100 ml – 83 de kcal).

Apoi baie calda si masajul de rigoare.

One thought on “Ziua 3 (7.12.2011)

Lasă un răspuns

