Ziua 2 (6.12.2011)

Trezirea la ora 7.

Fatait in pat pentru ca era mult prea intuneric. Trulescu mi s-a alaturat asa ca am conchis sa dormim pana la 8:30. A inceput ploaia si zgomotele picaturilor de apap pe tabla geamului au alertat pradatorul, care a topait din pat sa vada ce se intampla. Trul, e doar ploaiaaa, treci inapoi!  S-a urcat pe pervaz zgaindu-se in dreapta si in stanga dupa creatura misterioasa care facuse zgomotul. Mi s-a dus tot somnul zgaindu-ma la ea cu se zgaieste.

Am mancat la ora 8 juma.

cafea neagra si paine neagra prajita (50 de grame)

un grapefruit transformat in suc

Mi-am facut masajul dupa baie, profitand de faptul ca uleiurile si cremele intra mai bine in piele.

Mers la piata prin ploaie. Iei.

Pranz: 300 de grame de vita la gratar si salata (100 g)

+ un kiwi (47 kcal -mai putin decat un mar)

Activitati: mutat borcane din camara in bucatarie. Circa 10 minute.  Se pune ca activitate fizica?

Cina: 250 g sunca de Praga

Cantitatea aceasta o mananc in mod normal in vreo 3-4 zile. So, figure out how I felt. La ultima felie incepusem sa tai cu capacul (de la apa plata) cerculete de sunca.

Ziceai cineva ca nu e bine sa te joci cu mancarea…oh well…

That’s all folks!

(Am baut cam 3l de apa azi, si cele 20 de minute de gimnastica urmeaza)

5 thoughts on “Ziua 2 (6.12.2011)

    • Scump, dom’le, scump :))
      Iei apa de la magica chiuveta din bucatarie, o fierbi si apoi o racesti :D (Ca, si-asa, si p-aceea o platim destul…)

      • pai la aia de la ‘ghiveta’ ma refeream…ca la mine curge plata, am pus un filtru cu 5 filtre aqua magic din ala, e mai ieftin decat sa cumperi
        dar 3l/zi ori 365 zile/an …vai vai ca si asta e scumpa
        glumeam, normal ca trebe sa bei apa:)

      • Foarte faina treaba asta cu filtru, cred ca e mai mult decat bun la casa omului! Face, face? Se simte diferenta? Problema la mine e cu lenea: imi e lene sa duc sa-mi iau apa de la bucatarie. Si protestez si ca nu e suficient de rece. Si daca e suficient de rece e prea departe oricum. Nici macar la munca nu beau suficienta apa, desi avem biroul impanzit de aparate de apa.

  1. se simte diferenta, zici ca bei chiar apa plata din sticla si nici nu-i scump cam 300ron si schimbi filtru la 1000m cubi, eu l-am desfacut acum dupa 4 ani si am schimbat un singur filtru ca restu erau curate
    dar nu spal vase de la filtru ci doar pt baut

Lasă un răspuns

