Ziua 1

Prima zi (5.12.2011)

Meniu Ziua 1

Mic Dejun: o cafea sau un ceai, neindulcite

Pranz: 2 oua fierte tari, 300 g de spanac  fiert cu putina sare

Cina:  300 g gratar de vita, salata verde, telina

Dimineata

M-am trezit la 7. Insa vremea m-a indemnat la somn. Asa ca m-am trezit din ora in ora pana la ora 10, cand am decis sa topai din pat.

La 10:30 am baut cafeaua neindulcita + 750 ml apa fiarta cu lamaie (1/2) + 500 ml apa plata.

In mod normal trezirea ar trebui sa fie la ora 8, insa eu aman, mai mult sau mai putin constient, pentru a fi mai aproape de masa de pranz (caci oricum micul dejun e constituit doar din lichide).

Calorii:  18 kcal

M-am cantarit la 12:45 – 67,5 kg.

Pranz

2 oua fierte tari cu lamaie (fara sare)

300 g spanac fiert cu putina lamaie (fara sare)

Nu am sare dietetica, caz in care prefer sa nu folosesc deloc.

Nota:  am rumegat la spanacul meu cam o ora. Nu e groaznic, dar nici nu are vreun gust deosebit. Am avut senzatia ca am iesit la pascut. Si am mancat aproximativ 220 de grame pentru ca sincer incepusera sa ma doara falcile.

Ora 19: 45 (am ceva cu si 45 azi).  Am mai baut 750 ml apa + 250 ml suc (stors de mine) de grapefruit.

Am facut in jur de 20-30 de minute de exercitii combinate (abdomen, picioare, spate si pectorali – in mare miscari de karate + miscari de gimnastica clasica). Mentionez ca am avut antrenor personal care m-a supravegheat atent de pe banca de exercitii (daca voi nu aveti unul nu stiu daca va fi antrenamentul la fel de eficient).

Am fost cuminte si mi-am facut si masaj. 5-10 minute pe fiecare zona cu probleme in parte. Am folosit un aparat de masaj si un gel anticelulitic (nu stiu daca are vreun efect neaparat, dar miroase frumos).

(Nota: nu am vrut sa fac reclama produselor folosite, insa daca vreti sa vedeti ce am folosit le gasiti ascunse subtil sub numele lor general.)

Cina mea din pacate intarzie si e deja ora 20:00. Probabil voi reduce portia. Am trisat deja cu 3 covrigei (25 g – 104,5 kcal). E enorm pentru 3 covrigei!

Cina: 21:30 – 180 g de pui la gratar + 25 g paine neagra (226 kcal) +aprox 1000 ml apa till bed time (I’m going crazy with this water).

4 thoughts on “Ziua 1

  1. Bravo, roboțel! Îți țin pumnii și sper că ai să îți ții cititorii la curent ( nu de alta, dar l-aș pune și pe Bobo la cură :)) )

    • Aceasta e cura „magica” de 14 zile. Exista intr-un infinit de variante pe net. Daca doresti, o postez asa cum o am de la al meu drag. Eu am tinut o saptamana si apoi gata. Creierul meu n-a suportat regulile. Nu e o dieta grea si prostiile alea cu „restrictiva caloric” sunt exact ce am spus – prostii. E mai degraba greu psihic din cauza ideii „nu ai voie sa trisezi”. In rest, cred ca este o dieta echilibrata

Lasă un răspuns

