Alb, alb, alb

Vorbesc despre dinti. Caci referitor la piele mi-as dori sa spun auriu, auriu, auriu, dar nu e cazul avand in vedere tipul meu de piele.

Sooo.  Tocmai am primit benzile de albire de la Crest ( 3D White Whitestripes Vivid) si patru paste de dinti. Me happy. Am o obsesie cu Crest de cand am fost in Canada. Atunci nu existau benzile de albire ci doar pastele de dinti, din cate imi aduc aminte.

Crest nu a aparut la noi in magazine. Exista pe site-uri doar. Insa, sincer, preturile mi se par exagerate.

Am facut acum ceva timp comanda de pe un site si am platit 45 de lei pe un Crest Vivid White de 85 ml (desi poza de pe site indica 116 ml). Nu era mentionat nimic de genul „poza cu caracter orientativ”, ceea ce mi s-a parut o clara dezinformare si lipsa de bun simt la adresa clientilor. In momentul in care le-am atras atentia asupra acestui aspect mi s-a spus ca nu au gasit o poza cu varianta pe care ei o detin. In momentul doi am cautat o poza pe google. Tadam! Exista. Le-am trimis-o, insa evident nu au schimbat-o pe cea initiala (ceea ce reconfirma lipsa de profesionalism). Legat de cantitate (caci am intrebat si de ce este in varianta mica) mi s-a replicat cum ca este adusa din partea franceza a Canadei si doar in acest format exista a acolo. Spotted: a doua minciuna. Tipul care mi le-a adus locuieste in partea franceza si mi-a adus varianta de 116 ml. O sa mentionez in finalul postului site-ul cu „probleme”.  (Nu vreau sa fac anti-reclama, insa atitudinea mi-a lasat un gust amar…ar fi trebuit sa fie macar mentolat avand in vedere ca se ocupa cu produse de dinti, nu?)

Revenind la produse.

Varianta de stripes pe care o am eu este pentru 10 zile.

Descriere:

  • Albire vizibila in doar 5 zile
  • 6% Peroxid de Hidrogen
  • Dinti albi pentru 1 an
  • Rapid si usor de folosit, fara mulaj
  • 20 de plasturi ( 10 sus si 10 jos )
  • Utilizare 30 de minute, o data pe zi

Ce mi se pare absolut stupid: ei mentioneaza ca le poti folosi in masina, cand faci dus, cand vorbesti la telefon. Ideea cu dusul nu e groaznica….dar in masina? C’mon. Nu! Din proprie experienta: le folosesti acasa cand te uiti la un serial sau tastezi pe chat or something. Eu le folosesc in timp ce ma uit la Grey’s. Trece mai repede timpul.

Sunt usor de aplicat, insa aluneca from time to time (le refixez cand simt ca nu mai sunt unde ar trebui). Nu inteleg sincer de ce banda de jos e mai lata (si mai scurta), caci dintii de jos sunt in genere mai mici.

Dupa prima aplicare nu exista diferente notabile. Insa pot spune ca sunt usor de suportat si nu am simtit niciun fel de durere. Dupa cele 30 de minute le dezlipesti si te speli pe dinti (ramane produs pe dinti – pentru a nu-l irosi, periez dintii cu ce a mai ramas si abia apoi realizez periajul cu pasta de dinti).

Concluzie: In afara de partea cu alunecatul, imi plac. Sa speram ca isi fac si datoria pana la finalul tratamentului.

Referitor la pastele de dinti: nu cred ca fac minuni la capitolul albire, insa lasa cu adevarat senzatia de curat, nu doar de gust mentolat. Acestea sunt variantele pe care le-am primit eu. Momentan voi folosi varianta 3D White in completarea benzilor de albire.

Daca va uitati atent la poze puteti sa observati cantitatea fiecarei paste de dinti….deci 85 de ml e un nimic! Acesta e si motivul pentru care am fost foarte suparata pe site-ul cu pricina (albirea-dintilor.com).

Acum pretul pastei de dinti (Vivid White – cea de 85 de ml) pe site este de 39 de lei, INSA transportul este de 20 de lei (cam ca pe toate site-urile de altfel).

60 de lei o pasta de dinti este absolut exagerat, mai ales ca pretul ei real este de 5$! Eu inteleg ca exista shippingul, dar ma indoiesc ca asta justifica in vreun fel exagerarea.

Intr-un timp speram sa fie aduse in supermarketurile noastre, insa probabil si acolo vor fi aplicate preturi nejustificate. Ma consider norocoasa ca am pe cine sa rog sa-mi trimita produsele Crest fara sa cheltuiasca o avere pe ele.

If you have any questions just ask!

Yours truly

3 thoughts on “Alb, alb, alb

    • Da, sa stii ca albesc dintii binisor! Totusi nu ti-as recomanda varianta asta…e cam slabuta! Mie mi-a placut varianta „advanced vivid”! Postez o poza daca esti interesata!:)

  1. ce cool! ai fost in canada! vreau si eu!
    de mult timp vreau sa ajung pe-acol
    am o prietena in vancouver, orasul mi se pare de vis

Lasă un răspuns

