Chanel love

Am vazut de curand pe blogul unei tipe simpatice (Cheesie – Cheeserland.com) niste tatuaje foarte faine. Mi-au placut detaliile si textura. Initial m-am gandit ca sunt reale, desi albul acela nu cred ca ar iesi la fel de bold in cazul unui tatuaj real.

Sooo…poze, poze, poze.

I love this girl, she’s so freaking cute.

Tatuajele se gasesc pe site-ul oficial Chanel si costa 75$ (da! oh my God) si arata cam asa:

Plimbandu-ma prin magazinele noastre am vazut o alternativa mai mult sau mai putin flatanta la Meli Melo (nu-mi place foarte mult combinatia de elemente). Pe internet nu gasesc variantele lor de tatuaje. Daca nu ma insel sunt 5 combinatii. Cu putin noroc voi incerca (si reusi) sa le fac poze in magazin direct. Pretul e 9,99 RON.

P.S: Da, am o obsesie cu blogurile tipelor asiatice. Sunt complet invidioasa. Traiesc in lumea lucrurilor girly si super-duper-cute, plus, sunt foarte arts and crafts kind of people.

One thought on “Chanel love

Lasă un răspuns

