WOTD realised

Dupa ce am postat WOTD Birkin am avut inspiratia de a merge in mall cu mama.

Nu sunt mare fan batut magazine, insa de data asta am vrut sa intru in Parfois.

Ce am gasit acolo?

 

IwanttobeaBirkinwhenIgrowup bag

 

Am avut mici dubii in privinta marimii si a culorii.

Dupa cum se vede pe una din etichete, poate fi folosita pentru a transporta laptopul, pe langa „all a girl needs on a daily baisis”  (are 46 cm latime si 36 inaltime, fara barete).

Mi-e greu sa numesc culoare. As spune ca este grej, cu accent ceva mai pronuntat pe bej. Grej nude (pff, exista asa ceva?). M-am gandit instant ca sunt mare devoratoare de gri si probabil o voi asorta greu. Tipa ce-mi oferea detaliile suplimentare m-a asigurat ca se potriveste cu absolut orice si, in plus, se poarta aceasta nuanta. I-am zambit gales dorindu-mi sa-i spun sa nu pronunte se poarta daca vrea sa faca vanzarea, avand in vedere ca eu fug cel putin sprinten cand aud aceasta sintagma.

Insa, cum rar lucrurile vorbesc cu mine,  i-am facut rezervare pana a doua zi (just in case noaptea visez cum ca imi vorbeste urat or something).

N-am primit niciun mesaj negativ din partea universului asa ca a doua zi m-am intors pentru a o achizitiona.

In mod fericit am gasit si cu ce sa o asortez.

Laptop case tag

 

Timberland Watch

 

Happy couple

 

*Me happy*

Lasă un răspuns

