Arieni…

Ce porcarie. Imensa. Ma simt de parca m-am nascut intr-o perioada nepotrivita. Asta nu e lumea mea si nu e mentalitatea cu care vreau sa cresc, sa ma maturizez si eventual sa-mi cresc copiii. Sau, mai bine spus, sa-mi cresc eventualii copii. E o porcarie nationala. Ca sa nu-i spun internationala. Ne credem cu totii destepti. Avem opinii si ni le impunem tacit, acid si foarte agresiv. Suntem niste laturi umane. Cred de mult ca specia din care fac parte este nu mediocra. E extrem de rudimentara. Dar ceea ce vad acum ma aduce intr-un segment si mai putin superior. Suntem intr-o mocirla. Spirituala si psihica. Suntem de cea mai joasa speta. Si nu evoluam cum vrem noi atat de mult sa credem. Involuam. Asta facem. Agresivitate. Posesiune. Posesivitate! Superioritate! Suntem specie superioara. Extraordinar. Nu stim altceva in afara de a supune. De a denigra. De a omori. Suntem niste fiinte patetice.

„Civilizatia nu este decat o amagire; in situatii de criza redevenim maimute, uitand de bipedul irational al prefacatoriilor noastre, transformandu-ne in schimb in primate paroase de la gura pesterii, tipand la vrajmas, incercand sa-l gonim, pipaind piatra grea pe care o vom folosi cand se va apropia indeajuns.” Orson Scott Card

8 thoughts on “Arieni…

  1. Pana la urma omul in esenta sa tot animal este, instinctele de acolo vin. Multumita lor esti in viata, multumita instinctelor, cand esti pusa intr-o situatie limita vei avea doua sanse fight or fly. Nu cred ca trebuie sa iti para rau de originea ta, c’est la vie nu are sens sa nu iti accepti originile. Ca oamenii sunt cum sunt si ca se omoara intre ei la greu si ca omoara alte specii pana la extinctie este doar dovada ca insusirile speciei asteia puse in slujba irationalului dau un rezultat neplacut, dar nu cred ca per total suntem o specie aiurea ci doar una care trebuie mai inainte sa se intaleaga pe sine. Si da e coool ca suntem superiori….dar uneori asta ne face sa gasim metode de a invinge chiar cu pretul autodistrugerii….C’est la vie

    • Ma deranjeaza faptul ca suntem atat de agresivi si incrancenati. Ca suntem atat de convinsi de faptul ca avem dreptul sa decidem soarta altor specii. Eu merg pe principiul libertatea mea merge pana in punctul in care incalc libertatea altuia. Nu spun ca per total specia e proasta. Are evident si realizarile ei bune, demne de lauda. Dar sunt oameni care efectiv ma fac sa-mi fie sila ca ma numesc om. Oameni care nu uzeaza nici de inteligenta, nici de ratiune, nici de instinctul animalic, ci de rautate si agresivitate.

  2. Si alea’s bune din cand in cand si daca le folosesti prea des o sa ajunga sa iti placa. Join the dark side, you will feel superior…. nu cu adevarat dar iti da gloria aia de moment, te face sa te simti ca atunci cand ai ajuns pe un varf de munte…. pacat ca dureaza 5 minute si ca dupa vei ajunge sa platesti cu varf si indesat.

    • Been there, done that. Nu e stilul meu. Si-n plus nu-mi plac victoriile de moment si de calibru mic. Nu-mi place sa calc pe cadavre pentru a ajunge sus. Nu-mi place sa-mi stiu mainile manjite si demnitatea sifonata. Sunt genul de om care considera ca nu a ajunge in top e greu, ci a te mentine acolo.

      • Da ai dreptate cu ce ai zis, dar pana la urma din fericire sau din pacate totul e relativ…..asa ca ramane de vazut daca rezultatul e ok sau nu.

      • Lucrurile sunt relative doar atunci cand incercam sa ne gasim scuze pentru incapacitatea rezolvarii unor situatii.

Lasă un răspuns

