Zambesc

Mi-e dor si nu doare. E doar sinestezia nebuna de durere si gust dulceag de fruct rodit.

You said you'd be there for me
In times of trouble when I need you and I'm down

Nu esti. Nu esti aici. Dar ceva din tine este. Si ma bantuie in cel mai placut sens. Imi place vocea ta si caldura ei. Si simt ca intr-un fel inimile noastre s-au impacat. Cu ele insele si reciproc. Nu cu gandurile noastre. Gandurile noastre au fost vesnic impotriva lor. Vesnic influentate si influentabile. Ale mele de reactiile tale. Ale tale de gandurile si vorbele altora.  Daca s-ar iubi doar cu inima…Desi eu te-am iubit si cu gandul si cu trupul si m-am razboit vesnic cu cei din jurul tau pentru tine…

Ganduri, amintiri si scheleti emotionali.

And still we think that it is all about us
It's all about you

Oricum. Simt pace. Interioara. Chiar fericire, liniste. Da, fericire. Pot spune ce vreau, cand vreau, la orice ora din noapte si sa mi se raspunda asa cum mi-am dorit dintotdeauna. Vorbesc si explic si nu o fac in van…. E nebunesc. E minunat. Si…zambesc. Da, zambesc. Asta iti doreai. Sa zambesc. Dar n-ai facut-o tu, ci altcineva. Ideea de incredere.  Si materializarea ei. Sa stiu ca iti pasa. Ca eu sunt eu si, cel putin momentan, sunt unica…Asta ma face sa zambesc.

Iubirea si fericirea nu sunt ceea ce ti-ai imaginat. Le gasesti si primesti in locuri si persoane in care nu ai fi gandit pentru o clipa ca le vei gasi.

The reason
The reason

Lasă un răspuns

