Capriciu

Te-am iubit. Te iubesc. Te voi iubi. Esti un punct de reper, un punct de referinta. Toti ‘ei’ se invart in jurul tau si-ti sunt comparabili.  Sau nu.  Incerc sa nu-i compar pe ei cu tine, si nici pe tine cu ei. Dar esti aproape de idealul pe care nu mi l-am inchipuit vreodata. Caci pentru mine iubirea n-are reguli. Dar are valori si valente. Tu in sensul de ceea ce esti. De ceea ce ai oferit. Imi beau cafeaua si-mi vine sa zdrobesc cana cand ma gandesc ca ai putut sa pronunti cuvantul capriciu. Tu – capriciu.  Nu, dragul meu, capriciile nu tin ani de zile.

Lasă un răspuns

