Instincte carnasiere

Refulare monastica. Poate voi fi ponegrita pentru blasfemie si erezie din cauza acestui inceput de text. Sau, de ce nu, de maltratare semantica.

Imi pasa deloc.

Se spune despre femeile din zodia mea ca sunt pudice. Nu pentru ca asa s-au nascut, ci pentru ca asa au fost educate.  Sarmul personal de aici li se si trage, din acest conflict interior între frica de pacatul trupesc si naturaletea cu care pacatuiesc tocmai prin trup.

Daca este asigurata ca nimeni nu-i violeaza intimitatea si, pe de alta parte, este stimulata sa se dezvaluie, femeia Fecioara va dovedi ca, dincolo de perfectionismul care a facut din nativele acestei zodii niste fiinte rau famate afectiv, ea este totusi o femeie foarte darnica în placerile amoroase.

Este singura femeie din zodiac care poate fi mortal de practică şi divin de romantică în acelaşi timp. Fiind o fiinta cerebrala, legatura trebuie facuta intai de toate la nivel rational si abia apoi poate fi cladita cea de tip afectiv, emotional. Odata stabile si puternice aceste punti, poate pune in practica jocu-i erotic indecent, la modul fascinant. Cucereste-i mintea si trupul ti se va preda.

Nu sunt o pudica pe teme sexuale. Nu am probleme in a discuta frust si obiectiv (desi tind sa cred ca putin din ceea ce facem sau spunem este vreodata obiectiv….avand in vedere ca, inconstient, tot il trecem prin prisma personala….si agata cu siguranta in trecere cateva farame din noi) despre ceva mult timp considerat tabu. Tabu si promovat excesiv in multiple moduri. Suna exacerbat, dar totul e manipulare si joc de umbre. Sa-l facem tabu. Interzis, scandalos, condamnabil. Ti se ofera sa musti din fruct, sa-l savurezi si apoi ti se interzice.  Mintea umana este un algoritm predictibil: ii dai, ii place, ii interzici, ii va placea si mai mult. Il va dori, il va cauta cu ardoare.

Se vorbeste masiv despre emancipare. Despre egalitate intre sexe. Nu va exista vreodata egalitate intre sexe. Ideea de pozitii distincte este prea bine implementata si inradacinata. Extrapoland, e mai bine asa. Sau poate nu. Sau. Ne afisam obedient, metamorfozandu-ne subit in prezente avide de lucruri cu utilitate inchipuita. Drepturile sunt urmate de indatoriri, responsabilitati. Practic, insa, se adopta ce corespunde interesului personal, fara a se respecta complementaritatea lucrurilor facute. Se creeaza haos, opinii distincte, curente extremiste, neintelegeri, furii. Balanta opiniilor nu e vreodata echilibrata.

Ideea ca barbatii care inscriu de multe ori sunt experimentati si conform careia femeile ce fac acelasi lucru sunt frivole, ma revolta. Desi am auzit opinii feminine ce sunt in perfect acord cu aceasta afirmatie. A fost intrebata daca mi se pare normal ca yala usii mele sa poata fi deschisa de mai multe chei. Imi pare dus la extrem.

In aceeasi ordine de idei, barbatii isi doresc femei experimentate, dar, evident, prin al caror pat sa nu fi trecut mai mult de maxim doua personaje de sex opus. Este exact ca la primul interviu de angajare: Primul dumneavostra loc de muna? Da? Stiti, desigur, cerinta noastra este de minim doi ani experienta. Esti virgina? Mirobolant, dar sper ca ai experienta. Say again?!

Plastic vorbind, ne-o tragem oximoronic si-n viata personala, si in cea profesionala.

Sunt laxa in gandire si dezbaterea sexualitatii. Am valori, principii si reguli proprii de ordine interioara. Materializarea dorintelor carnale in absenta unei conexiuni cerebralo-emotionale este inutila. Prefer o cafea tare si frunzarirea unei revista de moda.

J.

3 thoughts on “Instincte carnasiere

  1. imi plac fecioarele (zodia), iubesc o fecioara de 17 ani, ele stiu adevarul adevarat, chiar daca tu cunosti adevarul, nu, ele spun ca adevarul lor e cel bun, normal.
    si-mi place ca intuiesc exact ce vrei sa faci , inainte de a fi facut ceva si ca sunt critici excelenti, chiar si pt ei insisi, oricum zodia mea se potriveste cel mai bine cu fecioara
    cine se caracterizeaza prin deteriorarea proceselor de gândire și de răspunsuri emoționale inadecvate -schizofrenicii
    ma supar daca imi zice cineva ca sunt normala, da’ ce-nseamna normal? parerile sunt impartite
    „Mintea umana este un algoritm predictibil:” -tocmai de aceea poti sa-ti dai seama ca in veci, da in veci nu se va termina disputa asta intre barbati si femei
    asa ca , hai sa citim ceva frumos, si sa bem o cafea tare, desi eu prefer porcarii ca latte macchiato

    • Sa vezi ce frumos e când o fecioara are în viața ei o altă fecioară. Cum se întâmplă la subsemnata. Și eu am spus același lucru: e zodia cu care ma potrivesc cel mai bine.
      Da, asta cu normalitatea e cu du-te, vino.
      Sa citim, sa citim cu drag, dar sa și avem pe cineva drag lângă noi.
      Îmbrățișări,

      J.

      • eu de exemplu acuma vreau sa fiu singura, macar un timp, poate ca sunt capricorn si dea ceea. nu stiu
        mda si eu la testul de compatibilitate ma-s potrivii cu un capricorn dar totusi sunt cu o fecioara
        lol

Lasă un răspuns

