Keratina lichida Anian

E plina blogosfera de review-uri pozitive cu privire la acest produs, motiv pentru care m-am gandit sa-i acord o sansa (va fi o reala provocare pentru el).

Denumire: Keratina lichida Anian

Cantitate: 250 ml

Pret: 36 RON (+ taxele postale 7 RON – eu locuiesc in Bucuresti) – 43 RON

Ce promite:

Previne si combate caderea parului:
• Reface parul deteriorat
• Previne si combate matreata

Este o soluţie complexă de tratament şi ingrijire cu efect garantat dacă se aplică periodic şi în mod corect.

Instrucţiuni de folosire: Uscaţi părul cu prosopul după ce a fost spălat şi dat cu balsam. Aplicaţi ANIAN Keratină Lichidă, apoi masaţi uşor şi pieptănaţi.

IMPORTANT: Uscaţi uşor cu uscătorul de păr căldura fiind necesară pentru fixarea ingredientelor active pe păr. Coafaţi ca de obicei.

Ce imi doresc eu: regenerare.  Eu am parul incredibil de deteriorat. Nu l-am mai tuns de 2 ani (fac parte din categoria celor ce nu se tem de dentist, ci de stilist), si il vopsesc destul de des (insa niciodata integral). Am fire de par care l-a varf sunt despicate in 4 sau 5 (sunt constienta ca acest produs nu va face ceea ce face foarfeca).

Ce spune dictionarul:  exista un ingredient cu neutral face, are parfum si doi coloranti; in rest toate bune si frumoase.

Concluzia mea:  dupa prima folosire deja vad o imbunatatire. Parul are ceva mai mult volum, este stralucitor si varfurile chiar arata mai bine. Sunt optimista. Mirosul e dulceago-dubios. Eu nu pot sa spun ca il agreez, insa nici nu ramane in par, asadar nici nu ma deranjeaza. Daca nu periez parul imediat ce pulverizez keratina si apuca sa se usuce se incurca groaznic si are un aspect uscat.

Atentie! Cititi instructiunile de folosire si urmati-le: uscatorul de par e imperios necesar – unu la mana fixeaza ingredientele si doi la mana, daca NU-l folositi parul o sa arate groaznic (sarmos). Stiu ca ma repet, dar au observat-o altii pe pielea lor.

Cat despre matreata: eu una nu am, insa tatal meu se lupta de multi ani cu problema aceasta. Asa ca o voi testa pe el si voi raporta inapoi.

Ca sa fiu sincera cam asa mi-am cumparat eu keratina lichida (nedispunand de fonduri la momentul respectiv): Taaaaatiiii, ne luam keratina pentru paaaaar? I-am explicat cum ca eu n-o sa mai naparlesc ingrozitor si ca pe el il ajuta cu problema matretii si ca facem fifty-fifty. Evident ca ajunsa la posta (m-a dus el cu masina) a facut el fifty-fifty cu el insusi (stiu, stiu, nu am fost fair play, but I’m brooooke).

Am facut poze parului meu inainte de a-l spala si aplica keratina. Am facut si un close-up pe varfuri, insa nu stiu cat de bine se vede nebunia din  parul meu.

O sa fac poze cu prima zi de Anian (maine pe lumina) si apoi o sa revin cu poze dupa minim doua saptamani, sa-i las timp produsului sa-si faca treaba.

 

 

6 thoughts on “Keratina lichida Anian

  1. M-am tot uitat pe diferite forum-uri cu tot felul de pareri despre keratina lichida. Ma gandesc oare…nu cumva trebuie facuta o mica “pauza” de cateva luni?Personal folosesc uleiul de ricin pentru cresterea parului care sunt destul de multumita de cum isi face efectul,numai ca daca
    aplic uleiul de ricin mai mult de 2-3 luni risc sa am un par foarte gras si sa ma chinui sa il readuc la starea lui naturala. Ca sa nu te pun sa iti risti iar parul o sa fac eu experimentul asta si in caz ca o sa imi aduc aminte o sa te tin la curent.
    O seara buna!

    • Nici nu stiu… Eu am facut o pauza foarte lunga intre tratamente. Nu intentionat, ci pentru ca am vrut sa renunt de tot la keratina aceasta.
      E bine ca observi imbunatatiri. Cred ca asta e important: sa vezi ca lucrurile merg spre bine. La mine au mers spre rau.
      Am auzit lucruri foarte bune despre uleiul de ricin, insa eu l-am aplicat doar pe gene. Singurul ulei pe care l-am aplicat pe par a fost cel de masline si am injurat o zi intreaga pentru ca mi-a fost foarte greu sa-l scot din par. :)) Stii ce cred ca ar fi bine, pentru ca parul sa nu se mai ingrase? Sa-l aplici pe lungime si nu la radacina. Mie in general mi se ingrasa parul daca aplic tratamente pe radacina firului de par (inclusiv cu mastile si balsamul mi s-a mai intamplat asta).
      Am mai auzit de un tratament care-mi suna bine: coji de nuci – fie si uscate – fierte in apa si clatit parul; am inteles ca fortifica. Nu l-am incercat inca, desi am mai tot timpul nuci in casa. Cand am vesti despre acesta revin cu informatii! :)
      O zi frumoasa iti doresc!

Lasă un răspuns

